دانلود بازی Frostborn 0.5 – زاده شده در سرما برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Frostborn 0.5 - زاده شده در سرما برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Frostborn برای اندروید

| بازی زاده شده در سرما برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Frostborn 0.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماجرایی از استودیوی بازی سازی !Kefir است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، فرصتی را برایتان مهیا می‌کند تا بتوانید در یک جهان سرد و کاملا آزاد ماجراجویی تازه‌ای را آغاز کنید. با انجام ماموریت‌ها و پشت سر گذاشتن چالش‌های مختلف، شما می‌توانید به یک وایکینگ بزرگ و شناخته شده در تاریخ اسکاندیناوی تبدیل شده و سرنوشت وی را به دست خود رقم بزنید. به گفته سازندگان، هرکس با شروع این بازی می‌تواند روش خاص خود را برای بازی کردن در پیش گیرد و به شکلی منحصر به فرد سرگرمی را در این دنیای سرد و کشنده تجربه کند. به عنوان مثال شما می‌توانید سه تن از دوستان خود را به تجربه این بازی دعوت کرده و پایگاهی جدید را ایجاد و با مدیریت منابع، به دشمنان حمله کرده و از این تجربه گروهی با دوستان خود لذت ببرید.

در حالت پیش‌فرض شما قادر هستید منابع مختلف را ذخیره و همچنین از قبیله خود در برابر حمله قبایل دشمن محافظت کنید. بدین منظور لازم است که قلعه خود را با دیواره‌هایی قوی، مستحکم ساخته و با یادگیری ترفندهای مختلف از آسیب رسیدن به آن جلوگیری کنید. علاوه بر این، طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها نیز در این بازی برای شما در دسترس هستند که با یادگیری شیوه به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید موفقیت را در دنیای سرد وایکنیگ‌ها تجربه نمایید.. هم اکنون می توانید بازی Frostborn را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Frostborn :

– امکان مدیریت منابع، ساخت شخصیت، دفاع از قلعه و حمله به سرزمین دشمنان

– دارا بودن گرافیک واقع‌گرایانه

– امکان بازی آنلاین با دوستان

– توانایی بازی در حالت آفلاین

– امکان تجربه ماجراجویی در جهان آزاد بازی

– امکان شخصی‌سازی کاراکتر بازی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Frostborn1 150x84 - دانلود بازی Frostborn 0.5 - زاده شده در سرما برای اندروید + نسخه بی نهایت Frostborn3 150x84 - دانلود بازی Frostborn 0.5 - زاده شده در سرما برای اندروید + نسخه بی نهایت Frostborn4 1 150x84 - دانلود بازی Frostborn 0.5 - زاده شده در سرما برای اندروید + نسخه بی نهایت Frostborn2 3 150x84 - دانلود بازی Frostborn 0.5 - زاده شده در سرما برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR