دانلود بازی AliceInCube 1.31 – آلیس در سرزمین عجایب برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی AliceInCube 1.31 - آلیس در سرزمین عجایب برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی AliceInCube برای اندروید

| بازی آلیس در سرزمین عجایب برای اندروید + پول بی نهایت |

 

AliceInCube 1.31 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی Kim TaeWoo است. اگر شما نیز از علاقمندان به سری بازی‌های فکری هستید، بازی آلیس در سرزمین عجایب می‌تواند شما را تا مدت‌ها با خود سرگرم کند. در واقع عنوان اصلی این بازی، آلیس در مکعب است و پلیرها با مجموعه‌ای از پازل‌های جذاب و سرگرم‌کننده در این مکعب سر و کار دارند. اما بازی حال و هوایی دخترانه داشته و افسانه‌‌ای برگرفته از بازی الیس در سرزمین عجایب دارد که حال و هوایی سراسر جذاب و آشنا را در آن حکم‌فرما می‌کند.

در هریک از مراحل این بازی، شما می‌بایست آلیس را تا رسیدن به مقصد تعیین شده هدایت کنید.بدین منظور، شما می‌بایست مکععب را به صورت افقی، عمودی و یا مورب بچرخانید تا آلیس در هریک از مراحل به نقطه‌های صحیح حرکت کند. بنابراین اگر شما نیز از علاقمندان به این سبک از بازی‌های پازلی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این بازی جذاب را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی AliceInCube را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی AliceInCube :

– دارا بودن مجموعه‌ای از پازل‌های سرگرم‌کننده و جذاب

– دارا بودن تعداد 50 مرحله متنوع

– دارا بودن محیط بسیار زیبا

– الهام‌گیری از افسانه دوست‌داشتنی آلیس در سرزمین عجایب

 

تصاویری از محیط بازی :

 

AliceInCube1 84x150 - دانلود بازی AliceInCube 1.31 - آلیس در سرزمین عجایب برای اندروید + پول بی نهایت AliceInCube2 84x150 - دانلود بازی AliceInCube 1.31 - آلیس در سرزمین عجایب برای اندروید + پول بی نهایت AliceInCube3 84x150 - دانلود بازی AliceInCube 1.31 - آلیس در سرزمین عجایب برای اندروید + پول بی نهایت AliceInCube4 84x150 - دانلود بازی AliceInCube 1.31 - آلیس در سرزمین عجایب برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR