دانلود Balsamiq Mockups 3.5.17 – طراحی پیش الگوی فرم های برنامه ساخته شده

دانلود Balsamiq Mockups 3.5.16 - طراحی پیش الگوی فرم های برنامه ساخته شده

دانلود Balsamiq Mockups

| طراحی پیش الگوی فرم های برنامه ساخته شده |

 

Balsamiq Mockups 3.5.17 یک نرم افزار جالب، کاربردی، رایگان و کم حجم جهت طراحی مکاپ های از پیش ساخته شده برای برنامه های مختلف می باشد که به کاربران این امکان را می دهد تا قبل از طراحی یک نمونه اصلی، ابتدا اقدام به ساخت مکاپ آن نمایند و طرح مورد نظر خود را بتوانند در فرمت های متنوعی همانند PNG و یا PDF منتشر کرده تا بتوانند از روی این طرح نمونه اصلی را طراحی و تولید نمایند. این برنامه بسیار مناسب طراحان گرافیک و توسعه دهندگان می باشد. شما می توانید طرح مورد نظر خود را به صورت یک نمونه نقاشی مانند و به سادگی همان نقاشی کشیدن در دوران کودکی طراحی و رسم نمایید و سپس نمونه اصلی را از روی این طرح کامل کنید تا در وقت و هزینه های خود تا حد امکان صرفه جویی کرده باشید.

کاربران و گروه های طراحی گرافیک می توانند به صورت چند نفره و همزمان بر روی پروژه های خود به واسطه این نرم افزار کار کنند تا بتوانند در وقتی که برای طراحی نمونه های خود می گذارند صرفه جویی کرده باشند. شما می توانید از آیتم های از قبل قرار داده شده درون نرم افزار بر روی پروژه های خود استفاده نمایید. همچنین می توانید با استفاده از قابلیت اتصال قلم های دیجیتالی به رایانه خود، کار طراحی مکاپ ها را سریع تر و ساده تر انجام دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Balsamiq Mockups را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Balsamiq Mockups :

– ساخت مکاپ های متنوع برای برنامه های مختلف

– به اشتراک گذاری انواع مکاپ ها در فرمت های مختلف مانند: PNG و PDF

– رابط کاربری ساده با طراحی مینیمال و کاربر پسند

– امکان استفاده از برنامه به صورت گروهی و همزمان

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Balsamiq Mockups 3.5.16 - طراحی پیش الگوی فرم های برنامه ساخته شده



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR