دانلود Quick Any2Ico 2.5.0.0 – نرم افزار ساخت سریع و آسان آیکون

دانلود Quick Any2Ico 2.5.0.0 - نرم افزار ساخت سریع و آسان آیکون

 

دانلود ‏‏‎ Quick Any2Ico

| نرم افزار ساخت سریع و آسان آیکون |

 

Quick Any2Ico 2.5.0.0 نام یک ابزار ساده، رایگان و جدید است که به با استفاده از آن، شما می‌توانید از هر فایلی یک آیکون بسازید. معمولا در داخل هریک از بسته‌های نرم افزاری، چندین تصویر مختلف به عنوان آیکون برای فایل‌ها در نظر گرفته می‌شود که کاربران می‌توانند با آن کار کنند. اپلیکیشن جدیدی که در این مطلب در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم، امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید از انواع فایل فرمت‌ها، آیکون‌ها را استخراج و آن‌ها را در فرمت‌های PNG/GIF ذخیره کنید.

رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد امکان ساده طراحی شده تا کاربر بتواند با چند کلیک ساده، به نیاز خود برسد. اگر که طراحی آیکون مربوط به یک برنامه و یا بازی برای شما جالب توجه بوده و می‌خواهید که از آن خروجی بگیرید، این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید آن‌ها را در فرمت دلخواه خود ذخیره کنید. با نصب و راه‌اندازی سریع و آسان این برنامه، کاربر می‌تواند فایل مورد نظر خود را فراخوانی و سپس با چند کلیک آسان، تصاویر موجود در فایل مربوطه را در فرمت دلخواه خود ذخیره‌سازی کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Quick Any2Ico را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Quick Any2Ico :

– امکان خروجی گرفتن آیکون‌ها و تصویر از منابع و یا فایل فرمت‌های مختلف

– قابلیت تهیه خروجی در فرمت‌های مختلف JPG, PNG, GIF, ICO و …

– امکان ذخیره‌سازی آیکون‌ها در سایز دلخواه کاربر

– امکان فشرده‌سازی حجم فایل خروجی

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Quick Any2Ico.cover1  300x294 - دانلود Quick Any2Ico 2.5.0.0 - نرم افزار ساخت سریع و آسان آیکون Quick Any2Ico.cover2  300x294 - دانلود Quick Any2Ico 2.5.0.0 - نرم افزار ساخت سریع و آسان آیکون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 200 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR