دانلود SendTo Menu Editor 1.2 – ویرایشگر منوی SendTo در راست کلیک ویندوز

دانلود SendTo Menu Editor 1.2 - ویرایشگر منوی SendTo در راست کلیک ویندوز

 

دانلود SendTo Menu Editor

| ویرایشگر منوی SendTo در راست کلیک ویندوز |

 

SendTo Menu Editor 1.2 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز است که بتوان با استفاده از آن، آیتم‌های موجود در منوی SendTo را ویرایش کرد. منوی Send to در ویندوز، یک راهکار ساده و سریع برای کپی یک فایل یا فولدر به مقاصد پرکاربرد است. از این راهکار ساده و سریع، شما می‌توانید برای ارسال، کپی و یا پرینت سریع فایل‌ها به مقاصد مشخص، دیوایس‌ها و یا اپلیکیشن‌‌ها استفاده کنید. اگر که بخواهید آیتم‌های دلخواه خود را به این منو اضافه و یا آیتم‌های اضافه و بلا استفاده‌ی خود را از آن حذف کنید، نیاز به یک ابزار جانبی خواهید داشت.

طرز کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و کاربران با هر میزان آشنایی با مهارت‌]ای کار با کامپیوتر می‌توانند از امکانات این برنامه نهایت استفاده را ببرند. تنها کافی‌ست که این نرم افزار رایگان و متن‌باز را بر روی سیستم نصب و اجرا کنید. با این برنامه شما به راحتی می‌توانید آیتم های موجود در منوی Send to در راست کلیک موس را حذف و یا آیتم‌های جدید را به آن اضافه کنید. برای اضافه کردن آیتم‌های جدید، باید یک لیبل و آیکون مشخص و همینطور مسیر دلخواه را برای آن تعریف کنید تا در ادامه بتوانید از هر قسمتی از ویندوز به این شرتکات کاربردی دسترسی پیدا کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SendTo Menu Editor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SendTo Menu Editor :

– امکان ویرایش کردن آیتم‌های موجود در بخش Send to در راست کلیک موس

– قابلیت حذف آیتم‌های موجود در منوی Send to در ویندوز

– قابلیت اضافه کردن آیتم‌های جدید به بخش Send to در راست کلیک موس

– دارا بودن کارکرد ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SendTo Menu Editor.cover1  300x228 - دانلود SendTo Menu Editor 1.2 - ویرایشگر منوی SendTo در راست کلیک ویندوز SendTo Menu Editor.cover2  300x188 - دانلود SendTo Menu Editor 1.2 - ویرایشگر منوی SendTo در راست کلیک ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.04 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR