دانلود QKSMS 3.4.4 – جایگزینی زیبا و مطمئن برای مدیریت پیامک ها در اندروید

دانلود QKSMS 3.4.4 - جایگزینی زیبا و مطمئن برای مدیریت پیامک ها در اندروید

 

دانلود QKSMS برای اندروید

| جایگزینی زیبا و مطمئن برای مدیریت پیامک ها در اندروید |

 

QKSMS 3.4.4 نام یک نرم افزار جدید و بسیار زیبا در زمینه مدیریت پیامک‌ها در گوشی و تبلت‌های اندروید است. کمپانی گوگل در چند سال اخیر، تغییرات قابل توجهی را در بخش‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید پدید آورده و بروزرسانی مداوم این سیستم عامل سبب جلب اطمینان بسیاری از منتقدین و کارشناسان امنیتی شده است. بدون شک می‌توان گفت که سیستم عامل اندروید با موفقیت کنونی خود، تا سال‌ها رقیب جدی را در کنار خود نخواهد پذیرفت. اما با وجود تمام این پیشرفت‌ها، هنوز بخش‌هایی از این سیستم‌عامل رنگ و بوی ساده و قدیمی در خود دارند. یکی از این‌ها، اپلیکیشن پیام‌رسان (Messaging) است که تقریبا نسبت به ده سال گذشته هیچ تغییر خاصی را تجربه نکرده است.

از سمت دیگر،‌ نکته‌ای که باید مدنظر داشت این است که جایگزین‌های بسیاری برای هریک از سرویس‌های سیستمی اندروید وجود دارند که گاها در اوج کم‌لطفی، دیده نمی‌شوند! اپلیکیشن کیوکا اس‌ام‌اس (QKSMS)، یکی از جایگزین‌های مطمئن برای سرویس پیام‌رسان اندروید است که به دلیل متن‌باز بودن و کد کاملا شفاف و ایمن، از سوی بسیاری از کارشناسان امنیتی مورد تحسین قرار گرفته است. این نرم افزار، کاربران را قادر می‌سازد تا مدیریت پیامک‌های خود را در محیطی کاملا جدید و زیبا انجام دهند و از تجربه امکانات جدید این نرم افزار لذت ببرند. هم اکنون می توانید نرم افزار QKSMS برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار QKSMS :

– عدم وجود تبلیغات در محیط برنامه

– کاملا رایگان و متن باز

– پشتیبانی از دستگاه‌های دو سیم‌کارته

– رابط کاربری بسیار زیبا

– امکان مسدود ساختن پیام‌های دریافتی از سوی مزاحمین

– قابلیت پاسخ سریع به پیام‌های دریافتی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

QKSMS1 84x150 - دانلود QKSMS 3.4.4 - جایگزینی زیبا و مطمئن برای مدیریت پیامک ها در اندروید QKSMS2 84x150 - دانلود QKSMS 3.4.4 - جایگزینی زیبا و مطمئن برای مدیریت پیامک ها در اندروید QKSMS3 84x150 - دانلود QKSMS 3.4.4 - جایگزینی زیبا و مطمئن برای مدیریت پیامک ها در اندروید QKSMS4 84x150 - دانلود QKSMS 3.4.4 - جایگزینی زیبا و مطمئن برای مدیریت پیامک ها در اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR