دانلود دموی بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای Xbox 360

دانلود دموی بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای Xbox 360

 

دانلود دموی بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای Xbox 360

 

Pro Evolution Soccer 2016 Xbox 360 شرکت کونامی بالاخره در نمایشگاه E3 2015 از تریلر رسمی بازی PES 2016 رونمایی کرد. این بار PES 2016 با دست پر به میدان رقابت با فیفا آمده است چرا که این نسخه از بازی را می توان کاملا متفاوت و برتر از سری قبلی دانست. در این بازی گیم پلی روان تر و همچنین کنترل حرکات بازیکنان بهتر و راحت تر شده است. همچنین در این نسخه از بازی سرعت بازی افزایش پیدا کرده است و به گیمر این امکان را می دهد تا بتواند به راحتی بر روی بازیکن های تیم خود کنترل داشته باشید. در این بازی حدود 1000 بازیکن جدید در قالب تیم های جدید از کشور ایران و سایر کشورها به بازی اضافه شده است تا گیمر بتواند به راحتی تیم مورد علاقه خود را انتخاب کند و با آن تیم به میدان برود. ناگفته نماند که گرافیک بازی با تغییرات چشم گیری که کرده است فضای بازی را بسیار طبیعی و با کیفیت کرده است که باعث جلب توجه گیمر می شود. تغییراتی که نسخه 2016 کرده است را میتوان یکی از جدی ترین تغییرات بازی های PES دانست که کمپانی KONAMI برای آن سنگ تمام گذاشته است قابلیت Advanced Collision System که برخورد و دعوا های بازیکنان را بر سر مالکیت توپ واقعی تر می کند ، قابلیت Aerial Strength که به شما این امکان را می دهد تا مواقعی که توپ در هوا است با استفاده از تکنیک های خارق العاده توپ را تصاحب کنید و هزاران قابلیت دیگر که به این بازی اضافه شده است. پیشنهاد می کنیم بازی PES 2016 را از دست ندهید و هم اکنون آن را با لینک مستقیم برای ایکس باکس Xbox 360 از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

ویژگی های نسخه دمو:

–  باشگاهی شامل Juventus ,AS Roma, Bayern Munich, Corinthians ,Palmeiras

–  تیم های ملی شامل  Germany, Brazil, France

–  استادیوم ها شامل Juventus ,Stadium Arena, Corinthians

و …

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Pro-Evolution-Soccer-2016-Xbox-360-s1 Pro-Evolution-Soccer-2016-Xbox-360-s2 Pro-Evolution-Soccer-2016-Xbox-360-s3 Pro-Evolution-Soccer-2016-Xbox-360-s4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ...
  • حجم : 1.1 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR