دانلود Advanced Shutdown Manager 1.0.2.0 – مدیریت خاموش کردن خودکار سیستم

دانلود Advanced Shutdown Manager 1.0.2.0 - مدیریت خاموش کردن خودکار سیستم

 

دانلود Advanced Shutdown Manager

| مدیریت خاموش کردن خودکار سیستم |

 

Advanced Shutdown Manager 1.0.2.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور مدیریت خاموش کردن سیستم است که با دارا بودن یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به طور دقیق، برای خاموش و روشن شدن سیستم خود برنامه‌ریزی کنید. این برنامه، یک ابزار کاربردی و م فید است که به شما اجازه می‌دهد که بتوانید زمان Shutdown, Reboot, Sleep سیستم خود را زمان‌بندی کنید تا مطابق با با آن و در زمان‌های مشخص، سیستم خاموش یا ری‌استارت شده و یا در حالت اسلیپ قرار گیرد.

بسیاری از ما ممکن است به دلیل مشغله کاری زیاد در طول روز، متوجه ساعات کاری خود نشویم یا اینکه بخواهیم همزمان با اتمام دانلود فایل و یا کپی / انتقال دیتا، سیستم را به طور خودکار خاموش کنیم. اگر که در سناریوهای مشابه به ابزاری احتیاج دارید که بتواند خاموش کردن سیستم را به طور خودکار برای شما به انجام برساند، در اینجا یک ابزار مخصوص به این کار را برای شما معرفی خواهیم کرد. به کمک این نرم افزار شما می‌توانید هر سه دستور Shutdown, Reboot, Sleep را در ویندوز به صورت زمان‌بندی شده اجرا کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Advanced Shutdown Manager را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Advanced Shutdown Manager :

– امکان برنامه‌ریزی Shutdown/Reboot/Sleep

– امکان عملکرد در پس‌زمینه

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– نمایش اعلان پیش از اجرای دستور

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Advanced Shutdown Manager.cover1  179x300 - دانلود Advanced Shutdown Manager 1.0.2.0 - مدیریت خاموش کردن خودکار سیستم Advanced Shutdown Manager.cover2  300x196 - دانلود Advanced Shutdown Manager 1.0.2.0 - مدیریت خاموش کردن خودکار سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Msixbundle
  • حجم : 14.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR