دانلود Folder Marker Pro 4.3.0.1 – تغییر رنگ و سفارشی‌سازی فولدرها در ویندوز

دانلود Folder Marker Pro 4.3.0.1 - تغییر رنگ و سفارشی‌سازی فولدرها در ویندوز

 

دانلود Folder Marker Pro

| تغییر رنگ و سفارشی‌سازی فولدرها در ویندوز |

 

Folder Marker Pro 4.3.0.1 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه تغییر رنگ و سفارشی‌سازی فولدرها در ویندوز است. یک قابلیت ساده که اتفاقا سیستم‌عامل ویندوز از داشتن آن محروم شده، ضعف در شخصی‌سازی نمای ظاهری فولدرها است . خوشبختانه با وجود نرم افزارهای جانبی، کاربر می‌تواند این مشکل را حل کرده و با سفارشی کردن نمای ظاهری فولدرها، دسترسی به آنان را ساده‌تر کند. به عنوان مثال، در برخی مواقع کاربر نیاز دارد که بتوان برخی فولدرهای پرکاربرد را با رنگی مجزا از بقیه مشخص کند تا دیگر حتی نیازی به خواندن اسامی آن‌ها نباشد. در چنین مواقعی، استفاده از نرم افزارهایی مشابه با ابزار فعلی، تا حد بسیاری می‌تواند کار شما را راه بیندازند!

با استفاده از نرم افزار فعلی، کاربر می‌تواند فولدرهای دلخواه خود در محیط ویندوز را تغییر رنگ داده و آن‌ها را از رنگ تکراری زرد به رنگ‌های دیگری همچون مشکی، سبز، قرمز، آبی و یا هر رنگ دلخواه دیگری تغییر دهد. بدین ترتیب کاربر می‌تواند میزان اهمیت هر فولدر را بنا بر رنگ‌های موجود تعیین کرده و سرعت دسترسی به محتوای دلخواه خود را افزایش دهد. این برنامه از تمامی نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز پشتیبانی کامل داشته و کاربر می‌تواند با استفاده از آن از انعطاف‌پذیری بالای ظاهر فولدرها در ویندوز لذت ببرد.هم اکنون می توانید نرم افزار Folder Marker Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Folder Marker Pro :

– امکان تغییر دادن رنگ آیکون فولدرها در ویندوز

– دارا بودن صدها آیکون مختلف برای تغییر ظاهر فولدرها

– امکان تعیین اهمیت هر فولدر با رنگ‌بندی آنان

– امکان بازگردانی سریع رنگ فولدرها به حالت پیش‌فرض

– امکان کار با برنامه از طریق منوی راست کلیک فولدرها

– سازگاری با نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Folder Marker Pro.cover1  300x221 - دانلود Folder Marker Pro 4.3.0.1 - تغییر رنگ و سفارشی‌سازی فولدرها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 23 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR