دانلود بازی Elite Bridge Builder 1.1.3 – شبیه‌ساز پل سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Elite Bridge Builder 1.1.2 - شبیه‌ساز پل سازی برای اندروید

 

دانلود بازی Elite Bridge Builder برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز پل سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Elite Bridge Builder 1.1.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماجرایی از استودیوی بازی سازی WUMAI GAME است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به سرگرمی‌های تفننی سراغ داریم، یک شبیه‌سازی علمی از رشته مهندسی عمران است! در این بازی، شما به عنوان یک مهندس اجرایی در زمینه ساخت و احداث پل‌ها نقش‌آفرینی می‌کنید. حتی اگر در دنیای واقعی، تحصیلات خود را در رشته مهندسی عمران گذرانده باشید، باز هم احتمال اینکه در همین رشته مشغول به کار شده و بتوانید در پروژه‌هایی همچون ساخت پل‌های بزرگ در مراکز شهرها فعالیت کنید، بسیار کم است. ولی در بازی اندرویدی مهندسی پل‌سازی، همه شما می‌توانید یک مهندس پل‌سازی باشید!

بنابراین شما باید نهایت سعی و تلاش خود را برای ساخت و احداث پل‌ها به کار گیرید تا بتوانید پروژه‌های عمرانی را با موفقیت به پایان برسانید. معماری پل‌ها و شیوه احداث آنان، نیازمند محاسباتی است که باید ضمن لحاظ کردن آنان در فرآیند طراحی و اجرا، مقاومت آن‌ها را نیز از هر نظر مورد توجه قرار داده باشید. در پایان هر پروژه، می‌توانید با امتحان کردن عبور وسایل نقلیه مختلف از روی پل‌ها، مقاومت آنان را بسنجید. هم اکنون می توانید بازی Elite Bridge Builder را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Elite Bridge Builder :

– دارا بودن صحنه‌های جذاب و دیدنی در محتوای ماموریت‌ها

– امکان برپا ساختن پل‌ها با معماری و ساختار منحصر به فرد

– گیم‌پلی مبتنی بر فیزیک

– مناسب برای انواع سنین

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Elite Bridge Builder1 150x84 - دانلود بازی Elite Bridge Builder 1.1.3 - شبیه‌ساز پل سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت Elite Bridge Builder2 150x84 - دانلود بازی Elite Bridge Builder 1.1.3 - شبیه‌ساز پل سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت Elite Bridge Builder3 150x84 - دانلود بازی Elite Bridge Builder 1.1.3 - شبیه‌ساز پل سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت Elite Bridge Builder4 150x84 - دانلود بازی Elite Bridge Builder 1.1.3 - شبیه‌ساز پل سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 57 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR