دانلود Kaspersky TDSSKiller 3.1.0.28 – نرم افزار مقابله با روت کیت ها

دانلود Kaspersky TDSSKiller 3.1.0.15 - نرم افزار مقابله با روت کیت ها

 

دانلود Kaspersky TDSSKiller

| نرم افزار مقابله با روت کیت ها |

 

Kaspersky TDSSKiller 3.1.0.28 نام یک نرم افزار امنیتی جدید، عرضه شده از سوی کمپانی کسپراسکای، به منظور پاک‌سازی انواع بدافزارهای خانواده Rootkit.Win32.TDSS است که می‌تواند ضمن اسکن دقیق و تهیه گزارش کامل از موارد کشف شده، انواع روت‌کیت‌ها و بدافزارهای این چنینی را از سیستم شما حذف کند. به منظور کسب اطمینان از عملکرد صحیح سیستم، لازم است که کامپیوتر خود را به یکی از آنتی‌ویروس‌های قدرتمند مجهز کرده و همواره فعالیت‌های پس زمینه را زیر نظر داشته باشید.

در برخی موارد، پکیج‌های آنتی ویروس عرضه شده از سوی کمپانی‌های امنیتی نظیر ESET, Kaspersky, BitDefender و … قادر به شناسایی نوع خاصی از بدافزارها نیستند. از این رو، ابزارهای کوچک و مخصوصی برای این دسته از تهدیدات عرضه می‌شوند که Kaspersky TDSSKiller یکی از همین ابزارهاست. روت کیت‌ها، نوع خاصی از ابزارهای مخرب هستند که با تغییر رفتار یک کامپیوتر، می‌توانند اطلاعات کاربر را جمع‌آوری کرده و حریم خصوصی او را به خطر بیندازند. توسط نرم افزار قدرتمندی که کمپانی کسپراسکای به طور اختصاصی برای روت‌کیت‌ها عرضه داشته، شما به سادگی قادر به خنثی‌سازی این دسته از تهدیدات هستید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Kaspersky TDSSKiller را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Kaspersky TDSSKiller :

– حجم بسیار اندک در مقایسه با کارکرد جادویی

– رابط کاربری بسیار زیبا و ساده

– اسکن و جستجوی دقیق انواع روت کیت‌ها

– از بین بردن تضمینی بدافزارهای خانواده Rootkit.Win32.TDSS

– تضمین حریم خصوصی کاربر با از بین بردن تهدیدات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR