دانلود Hidden Start 4.9 – اجرای کنسول و بچ فایل در پس زمینه ویندوز

دانلود Hidden Start 4.9 - اجرای کنسول و بچ فایل در پس زمینه ویندوز

 

دانلود Hidden Start

| اجرای کنسول و بچ فایل در پس زمینه ویندوز |

 

Hidden Start 4.9 نرم افزاری است که به کمک آن شما می‌توانید انواع کنسول و بچ فایل / اپلیکیشن را در محیط ویندوز بدون آنکه اثری از صفحه سیاه رنگ آن‌ها باشد به اجرا درآورید. همانطور که می‌دانید، کارهای زیادی است که یک بچ فایل یا کنسول اپلیکیشن در محیط ویندوز می‌تواند آن‌ها را انجام دهد. عموما اینگونه اپلیکیشن‌ها در قالب ابزارهایی با قابلیت زمان‌بندی اجرای خودکار در زمان بوت شدن ویندوز هستند که با اجرای خود، یک صفحه کنسول را نیز به نمایش در می‌آورند. هرچند که این صفحه چیزی را چاپ نکند، اما با بستن آن در واقع بچ یا کنسول اپلیکیشن شما هم بسته خواهد شد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید کنسول یا بچ فایل‌ها را در ویندوز به شکل اجرا در پس‌زمینه ران کنید. بدین ترتیب، با اجرای هر تعداد بچ فایل، دیگر پنجره اضافی از هریک در ویندوز نمایش داده نمی‌شود. علاوه بر این، این برنامه امکانی را هم داراست که مشکل دسترسی ادمین در ویندوز 10 برای اجرای بچ یا کنسول فایل برطرف شود و بدین ترتیب حین اجرا مشکلات مشابه رخ ندهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Hidden Start را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Hidden Start :

– امکان مخفی ساختن پنجره کنسول در حین اجرای بچ فایل

– از بین بردن محدودیت دسترسی ادمین (UAC privilege) در ویندوز 10

– مناسب برای اجرای انواع بچ و اسکریپت در پس‌زمینه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hidden Start.cover1  247x300 - دانلود Hidden Start 4.9 - اجرای کنسول و بچ فایل در پس زمینه ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR