دانلود muvee Turbo Video Stabilizer 1.1.0.28371 Build 3090 – بهبود کیفیت فایل های ویدیویی

دانلود muvee Turbo Video Stabilizer 1.1.0.28371 Build 3090 - بهبود کیفیت فایل های ویدیویی

 

دانلود muvee Turbo Video Stabilizer

| نرم افزار بهبود کیفیت فایل های ویدیویی |

 

muvee Turbo Video Stabilizer 1.1.0.28371 Build 3090 نام نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه بهینه‌سازی کیفیت پخش فایل‌های ویدیویی است. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند انواع لرزش‌ها و ضعف‌های بصری را از فایل‌های ویدیویی خود حذف کرده و جلوه‌ای کاملا حرفه‌ای به کلیپ‌های خود ببخشند. اگر شما هم یک فایل ویدیویی با اشکالاتی از قبیل لرزش، نویز و یا سایر ایرادات این‌چنینی دارید، شاید بد نباشد که با استفاده از یک راهکار هوشمندانه و دقیق، فایل‌ ویدیویی خود را بهینه‌سازی کرده و اصلاحات لازم را بر روی آن اعمال کنید.

رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و گویاست؛ بنابراین کاربر می‌تواند با یک جستجوی ساده فایل ویدیویی خود را به محیط نرم افزار فراخوانی کند و سپس با اعمال تغییراتی جادویی، نسخه‌ای بهینه‌ یافته از ویدیو کلیپ دلخواه خود را تحویل بگیرد. بسته به شرایط مختلف فیلمبرداری، ممکن است فایل‌های ویدیویی دچار لرزش‌هایی آزاردهنده باشند که امکان تماشای آن‌ها را از بین ببرند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، قادر است بسیاری از ایرادات این‌چنینی را برطرف ساخته و یک خروجی ایده‌آل را تحویل کاربر دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار muvee Turbo Video Stabilizer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار muvee Turbo Video Stabilizer :

– امکان بهینه‌سازی پخش فایل‌های ویدیویی در ابعاد 3 بعدی

– از بین بردن لرزش‌ها و سایر ایرادات بصری در ویدیو کلیپ‌ها

– سازگاری با سنسور دوربین‌های رایج در بازار

– توانایی چرخش فایل‌های ویدیویی

– پشتیبانی از انواع فرمت‌های ویدیویی در کیفیت‌های مختلف

– امکان به اشتراک‌گذاری آسان در شبکه‌های اجتماعی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

muvee Turbo Video Stabilizer.cover1  300x225 - دانلود muvee Turbo Video Stabilizer 1.1.0.28371 Build 3090 - بهبود کیفیت فایل های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 271 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR