دانلود بازی Call of Duty: Mobile Garena 1.6.32 – کال آف دیوتی: موبایل برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Call of Duty: Mobile 1.0.1 - کال آف دیوتی: موبایل برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Call of Duty: Mobile برای اندروید

| بازی کال آف دیوتی: موبایل برای اندروید + دیتا |

 

Call of Duty: Mobile Garena 1.6.32 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Activision Publishing, Inc است. مفتخریم به عنوان یکی از نخستین وب‌سایت‌های فارسی زبان، تازه‌ترین نگارش از بازی محبوب و پرطرفدار کال آف دیوتی (Call of Duty) را به خدمت شما کاربران عزیز ارائه کنیم. کال آف دیوتی: موبایل از راه رسید! همانطور که کمپانی اکتیویژن وعده داده بود، این بار شاهد عرضه تازه‌ترین نسخه از این بازی محبوب و پرطرفدار برای کاربران سیستم عامل اندروید هستیم که با خصوصیاتی نزدیک به نسخه کنسولی، احتمالا باید آن را به عنوان بمب سال معرفی کرد! بدون شک، سری محبوب کال آف دیوتی را باید یکی از محبوب‌ترین عناوین تاریخ بازی‌های کامپیوتری به شمار آورد. کمپانی اکتیویژن که سالانه یک نسخه کاملا جدید از این بازی را برای کامپیوتر و دیگر کنسول‌های نسل جدید عرضه می‌کند، این بار با ارائه نسخه موبایل این بازی سعی داشته تا جامعه خود را به دو پلتفرم جدید اندروید و iOS نیز گسترش دهد و علاقه‌مندان به این بازی را باری دیگر به وجد آورد.

هم‌اکنون این فرصت برای شما عزیزان هم فراهم شده تا بتوانید با دانلود کالاف دیوتی موبایل، به عنوان یکی از اولین افراد به تجربه این بازی مهیج بپردازید. همانند عناوین اخیر کال آف دیوتی، در نسخه موبایل نیز شما به طور خاص به دنیای بازی چند نفره و آنلاین قدم خواهید گذاشت. در این بازی شما می‌توانید ماموریت‌های مختلف را با موفقیت به اتمام رسانده و آیتم هایی از قبیل کاراکترها، اسلحه، لباس و … را خریداری کرده و از تجربه شرکت در صحنه درگیری با آنان لذت ببرید. تازه‌ترین نسخه از بازی ندای وظیفه این بار برای گوشی‌های موبایل به ههراه دیتای کامل در اختیار شما قرار دارد که امیدواریم از تجربه آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Call of Duty: Mobile را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Call of Duty: Mobile :

– دارا بودن گرافیک فوق‌العاده و کنسولی

– امکان شرکت در نبردهای واقع‌گرایانه از دیدگاه اول شخص

– ارائه‌ای رسمی از شرکت سازنده نسخه اصلی کال آف دیوتی

– دارا بودن ده‌ها اسلحه پیشرفته و مدرن با قابلیت شخصی‌سازی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Call of Duty Mobile333 150x84 - دانلود بازی Call of Duty: Mobile Garena 1.6.32 - کال آف دیوتی: موبایل برای اندروید + دیتا Call of Duty Mobile2 150x84 - دانلود بازی Call of Duty: Mobile Garena 1.6.32 - کال آف دیوتی: موبایل برای اندروید + دیتا Call of Duty Mobile4 150x84 - دانلود بازی Call of Duty: Mobile Garena 1.6.32 - کال آف دیوتی: موبایل برای اندروید + دیتا Call of Duty Mobile1 150x84 - دانلود بازی Call of Duty: Mobile Garena 1.6.32 - کال آف دیوتی: موبایل برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

 

توجه:

– بازی برای اجرا نیاز به شیلترشکن نیاز دارد.

– بازی اینترنتی و آنلاین است.

– بازی فقط برروی دستگاه های قوی اجرا می شود.

 

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 90/1790 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR