دانلود PlayerPro 5.22 – موزیک پلیر قدرتمند برای آندروید + پلاگین + تم

playerpro apk - دانلود PlayerPro 5.22 - موزیک پلیر قدرتمند برای آندروید + پلاگین + تم

 

دانلود PlayerPro برای آندروید

نرم افزار موزیک پلیر پخش فایل های صوتی + پلاگین + تم

 

PlayerPro 5.22 نرم افزاری است برای اجرای فایل های صوتی در سیستم عامل آندروید که با استفاده از آن می توانید فایل های صوتی را با کیفیت بالا و در هر حجم و کیفیت بدون هیچ مشکلی اجرا کنید.همواره پیش می آید که کاربران آندروید برای اجرای فایل های صوتی در انتخاب پلیر دچار مشکل می شوند و به دنبال نرم افزاری هستند که در عین سادگی امکانات قابل قبولی نیز داشته باشد.

از دیگر قابلیت های نرم افزار PlayerPro می توان به مرتب و جست و جو کردن فایل های صوتی به وسیله آلبوم خواننده سبک فولدر و فیلم ها اشاره کرد.

 

 

ویژگی های مهم نرم افزار PlayerPro :

-پخش انواع فرمت های صوتی

-پخش فایل ها به صورت فولدری

-ایجاد PlayList و اجرای آن ها برای دسترسی سریع تر به فایل ها

-یکی از بهترین موزیک پلیر های آندروید

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK سیستم عامل آندروید نسخه 4.0 و بالاتر
  • حجم : 14/4/10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR