دانلود Bitdefender 60-Second Virus Scanner 1.0.11.16 – آنتی ویروس کم حجم بیت دیفندر

دانلود Bitdefender 60-Second Virus Scanner 1.0.11.16 - آنتی ویروس کم حجم بیت دیفندر

 

دانلود Bitdefender 60-Second Virus Scanner

| آنتی ویروس کم حجم بیت دیفندر |

 

Bitdefender 60-Second Virus Scanner 1.0.11.16 نام نسخه‌ای رایگان، کم حجم و در عین حال قدرتمند محصول امنیتی بیت دیفندر است که می‌تواند انواع ویروس‌ها و ابزارهای مخرب در سیستم را شناسایی کرده و شما را از وجود آنان آگاه سازد. در نگاه اول، شاید تصور شما بر این باشد که این محصول امنیتی قادر است تمامی ویروس‌ها و فایل‌های مخرب در سیستم را به خودی خود نیز پاک‌سازی کند. اما به واقع می‌توان گفت که این محصول جدید، در واقع یک لایه امنیتی اضافه بر سازمان برای آنتی ویروس اصلی سیستم کاربر به حساب می‌آید. کاربران با استفاده از این نرم افزار کم حجم، می‌توانند انواع تهدیدات سیستمی را شناسایی کرده و با استفاده از ضدویروس اصلی، نسبت به حذف آن اقدام نمایند.

از آنجا که در سال‌های اخیر، آنتی ویروس بیت دیفندر توانسته بالاترین نمره را در میان رقبای امنیتی خود به دست آورد، شاید لازم باشد که در انتخاب آنتی ویروس مناسب سیستم خود تجدید نظر کنید! این محصول کم‌حجم، می‌تواند جزئیات کاملی از ابزارهای مخرب، ویروس‌ها و سایر تهدیدات موجود در سیستم را به نمایش بگذارد تا کاربران بتوانند با استفاده از محصولات امنیتی این شرکت، نسبت به حذف آن اقدام نمایند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Bitdefender 60-Second Virus Scanner را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Bitdefender 60-Second Virus Scanner :

– عملکرد ابری و عدم نیاز به آپدیت دائم

– مناسب برای اسکن سریع سیستم و تشخیص تهدیدات موجود

– شناسایی جدیدترین ابزارهای مخرب، ویروس‌ها، باجگیرها و …

– دارا بودن حجم اندک در مقایسه با عملکرد بسیار حرفه‌ای

– رابط کاربری ساده و زیبا

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Bitdefender 60 Second Virus Scanner.cover1  300x195 - دانلود Bitdefender 60-Second Virus Scanner 1.0.11.16 - آنتی ویروس کم حجم بیت دیفندر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.88 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR