دانلود بازی Ancient Planet Tower Defense 1.2.17 – سیاره باستانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Ancient Planet Tower Defense 1.1.21 - سیاره باستانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Ancient Planet Tower Defense برای اندروید

| بازی سیاره باستانی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Ancient Planet Tower Defense 1.2.17 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی IP Dmitri Isaenkov است. این روزها دیگر کمتر بازی را می‌توان پیدا کردن که هم استراتژیک باشد و هم اینکه بتوان آن را به صورت آفلاین بازی کرد! بازی سیاره باستانی، یکی از عناوین جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک و برجک دفاعی است که پلیرها می‌توانند در هر جا و مکان اقدام به اجرای آن کرده و از تجربه این بازی مهیج لذت ببرند. داستان این بازی از جایی آغاز می‌شود که گونه‌ای از موجودات فضایی به یک سیاره باستانی حمله‌ور شده و سعی بر نابودی ساکنین آن دارند. شما به عنوان مغز متفکر نیروهای تدافعی، وظیفه دارید که با استقرار تجهیزات باستانی خود، نیروهای دشمن را به عقب برانید.

این بازی استراتژیک بر خلاف بسیاری دیگر از بازی‌های این سبک، هیچ نیازی به ارتباط اینترنتی ندارد. از این رو شما می‌توانید بدون نیاز به خریداری دیتای اینترنت و یا هزینه‌های اضافی، آن را بدون هیچگونه محدودیتی اجرا کرده و از تجربه داستان مهیج آن لذت ببرید. بیش از 40 مرحله منحصر به فرد و جذاب در این بازی تعبیه شده که علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در آن‌ها، قدرت و مهارت‌ خود را برای دفاع از این سیاره باستانی به نمایش بگذارند. هم اکنون می توانید بازی Ancient Planet Tower Defense را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Ancient Planet Tower Defense :

– دارا بودن سبک استراتژیک و برجک دفاعی مخصوص علاقه‌مندان به این دسته از بازی‌ها

– عدم نیاز به ارتباط اینترنتی برای بازی کردن

– دارا بودن تعداد 40 مرحله پرهیجان و جذاب

– دارا بودن محور داستانی مبتنی بر جنگ‌های بین کهکشانی

– امکان رویارویی با گونه‌های مختلفی از دشمنان فضایی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ancient Planet Tower Defense1 84x150 - دانلود بازی Ancient Planet Tower Defense 1.2.17 - سیاره باستانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Ancient Planet Tower Defense2 84x150 - دانلود بازی Ancient Planet Tower Defense 1.2.17 - سیاره باستانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Ancient Planet Tower Defense3 84x150 - دانلود بازی Ancient Planet Tower Defense 1.2.17 - سیاره باستانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Ancient Planet Tower Defense4 84x150 - دانلود بازی Ancient Planet Tower Defense 1.2.17 - سیاره باستانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 92 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR