دانلود Dll Export Finder 1.5.3 x86/x64 – نرم افزار دی‌ال‌ال اکسپورت فایندر

دانلود Dll Export Finder 1.5.3 x86/x64 - نرم افزار دی‌ال‌ال اکسپورت فایندر

 

دانلود Dll Export Finder

| نرم افزار دی‌ال‌ال اکسپورت فایندر |

 

Dll Export Finder 1.5.3 x86/x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای پیدا کردن خودکار تمامی DLLهایی است که یک فانکشن قابل اکسپورت دارند. این برنامه در واقع یک ابزار رایگان و کوچک برای توسعه‌دهندگان نرم افزار و سرویس‌های تحت ویندوز است که می‌تواند به طور خودکار، CLLها را اسکن کند و فانکشن‌های موجود در آن را نمایش دهد. این ابزار، مناسب برای توسعه‌دهندگان VB.NET و ++C است و کاربران با حداقل آشنایی و صرفا با تسلط بر پروژه خود می‌توانند از امکانات این برنامه نهایت استفاده را داشته باشند.

برای استفاده از امکانات این برنامه نیازی به نصب آن ندارید؛ زیرا که این ابزار به صورت رایگان و پرتابل توسعه یافته و کاربر می‌تواند پس از دانلود، بلافاصله آن را اجرا کند. تنها کافی‌ست که درایو یا فولدر حاوی دی‌ال‌ال‌ها را انتخاب کنید تا در ادامه این برنامه ضمن فیلتر کردن دیتای موجود در مسیر انتخابی، کلیه DLLها را در آن تشخیص داده و اطلاعات آن را به نمایش درآورد. در نتایج این برنامه، شما می‌توانید اطلاعات فانکشن و مسیر DLLی که تابع در آن قرار دارد را ببینید و در نهایت خروجی را در فرمت‌های XML, TXT, HTML, CSV و … ذخیره کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Dll Export Finder را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Dll Export Finder :

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

– امکان اسکن سریع فایل‌های DLL

– مناسب برای پروژه‌های وی‌بی‌دات‌نت / سی پلاس پلاس

– قابلیت نمایش توابع و نام DLL مربوطه

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Dll Export Finder.cover1  300x200 - دانلود Dll Export Finder 1.5.3 x86/x64 - نرم افزار دی‌ال‌ال اکسپورت فایندر Dll Export Finder.cover2  300x200 - دانلود Dll Export Finder 1.5.3 x86/x64 - نرم افزار دی‌ال‌ال اکسپورت فایندر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 300 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR