دانلود OCCT 12.1.13.99 Final – اورکلاک سخت افزارهای کامپیوتر

دانلود OCCT 8.0.2 Final + Portable - اورکلاک سخت افزارهای کامپیوتر

 

دانلود OCCT

| اورکلاک سخت افزارهای کامپیوتر |

 

OCCT 12.1.13.99 Final نام نرم افزاری جهت اورکلاک سخت افزار سیستم های کامپیوتری است. فرقی نمی کند که شما از کاربران مبتدی و یا حرفه ای کامپیوتر باشید، در هر صورت سرعت عملکرد بالا، از مهم ترین ویژگی هایی است که یک سیستم کامپیوتری می بایست آن را در حد قابل قبولی برای کاربر ارائه کند. در برخی موارد، کاربرانی که با اپلیکیشن های حجیم و سنگین کار می کنند، لازم است که از حداکثر توان سخت افزارهای سیستم برای این کار بهره ببرند، اگر سیتسم کامپیوتری شما نیز با ضعف هایی در این زمینه رو به روست، یکی از معمول ترین کارها استفاده از نرم افزارهای اورکلاک نظیر OCCT است.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته ایم، به شما این امکان را می دهد که کامپوننت های سخت افزاری سیستم را به طور دقیق مشاهده کرده و در صورت تمایل آنان را اورکلاک کنید. این نرم افزار دارای ابزارهایی قدرتمند و دقیق به منظور تست پردازنده، کارت گرافیک و منبع تغذیه سیستم های کامپیوتری است، شما با مانیتورینگ دقیق سخت افزارهای مختلف، می توانید از آنان تست بگیرید و آنان را در صورت تمایل اورکلاک کنید، همچنین امکان توقف اورکلاک سخت افزار مورد نظر در هر زمانی به آسانی امکان پذیر است. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار OCCT را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار OCCT :

– امکان تست قطعات مختلف سخت افزارهای کامپیوتر

– قابلیت اورکلاک توان سخت افزارهای سیستم

– امکان تست پردازنده، کارت گرافیک و منبع تغذیه

– مناسب برای تست حافظه رم، پردازنده و فن های سیستم

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

OCCT.cover1  300x178 - دانلود OCCT 12.1.13.99 Final - اورکلاک سخت افزارهای کامپیوتر OCCT.cover2  300x205 - دانلود OCCT 12.1.13.99 Final - اورکلاک سخت افزارهای کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 113 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR