دانلود CLO Standalone 7.3.98.45732 – نرم افزار طراحی سه بعدی پوشاک

دانلود CLO Standalone 6.0.520.32771 - نرم افزار طراحی سه بعدی پوشاک

 

دانلود CLO Standalone

| نرم افزار طراحی سه بعدی پوشاک |

 

CLO Standalone 7.3.98.45732 نام نرم افزاری شناخته شده و قدرتمند در زمینه طراحی پوشاک در محیطی سه بعدی است که این روزها کاربرد بسیاری در زمینه طراحی مد و لباس ایفا می‌کند. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به طراحی مد و لباس هستید، یکی از اصلی‌ترین مراحل برای خلق ایده این است که به ابزار مناسب برای این کار دسترسی داشته باشید. امروزه بر خلاف قبل، فرآیند طراحی لباس در محیط‌‌های نرم افزاری صورت می‌گیرد و دیگر خبری از ارائه ایده بر روی کاغذ با استفاده از ابزارهای ابتدایی نیست. طراحی لباس شکلی از هنر است که به ساخت لباس و دیگر موارد مرتبط با آن اختصاص دارد. این هنر شامل فرآیندی بسیاری دقیق از انتخاب یک طرح تا مراحل پایانی دوخت و ارائه آن به بازار است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، محیطی سه بعدی و مجهز را برای طراحی انواع مدل‌ها و ایده‌های ذهنی شما فراهم می‌کند که نسبت به دیگر ابزارهای مشابه یک سر و گردن در رتبه بالاتری قرار دارد.

پیشرفت علم و تکنولوژی، نقش مهمی در سبک زندگی مردمان روزگار ما دارد و تقریبا تمامی جنبه‌های زندگی انسان عصر دیجیتال را تحت تاثیر قرار داده است. یکی از بارزترین جلوه‌های آن، ورود به صنعت جذاب مد و لباس است که روز به روز شمار بیشتری ساکنان دهکده جهانی را عاشق و شیفته‌ی خود می‌کند. طراحی مد و لباس، از شغل‌هایی است که به واسطه اینترنت در چند دهه اخیر مورد علاقه بسیاری از جوانان قرار گرفته و امروزه به یک رشته هنری خاص نیز تبدیل گشته است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، راهکاری مفید و موثر در زمینه طراحی خلاقانه انواع مدل‌های لباس است که می‌توانید با معرفی و عرضه آنان در بازار، به یکی از بزرگان این صنعت تبدیل شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار CLO Standalone را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CLO Standalone :

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند برای طراحی پوشاک به صورت دو بعدی و سه بعدی

– امکان شبیه‌سازی لباس‌ها در بدن آواتارهای گرافیکی مشابه با انسان

– امکان استفاده از خصوصیات متنوع از اجناس پارچه‌ها

– سازگاری کامل با نرم افزارهای مدل‌سازی سه بعدی نظیر مایا، تری‌دی‌اس مکس و …

– امکان طراحی، شبیه‌سازی دوخت و ... در صنعت مد و لباس

– امکان استفاده از طرح‌های از پیش آماده شده

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CLO Standalone.cover1  300x168 - دانلود CLO Standalone 7.3.98.45732 - نرم افزار طراحی سه بعدی پوشاک

 



مهرگان آی‌تی


System requirements

OS: Windows 7, 8/8.1, 10 (64-bit only)
CPU: Intel Processor Corei7 3.0Ghz or higher
RAM: 16GB or higher
GPU: NVIDIA GeForce GTX 1060 and above (Except Quadro series), latest drivers and at least 4GB of graphics memory (GTX 1080 is recommended for better render efficiency.)
Display: 1920 x 1080
Hard Drive: 20+ GB disk space available for caching and temporary files; SSD preferable
Pointing Device: Three-button mouse

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.88 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR