دانلود Prevent Recovery 3.00 + Portable – نرم افزار جلوگیری از ریکاوری داده ها

دانلود Prevent Recovery 3.00 + Portable - جلوگیری از ریکاوری داده ها

 

دانلود Prevent Recovery

| نرم افزار جلوگیری از ریکاوری داده ها |

 

Prevent Recovery 3.00 + Portable نام نرم افزاری مخصوص جهت جلوگیری از عمل بازیابی اطلاعات از حافظه مورد نظر شماست. همانطور که احتمالا می دانید داده های حذف شده با شانس بسیار بالایی، همواره قابل بازیابی هستند. در واقع هر کاربری صرف نظر از مبتدی یا حرفه ای بودن، می تواند با انتخاب یک نرم افزاری ریکاوری دلخواه، به آسانی اقدام به بازیابی داده های حذف شده کند. بازیابی اطلاعات در برخی موارد بسیار مفید هستند، اما در برخی موارد می توانند بسیار ترسناک شوند ! برای مثال اگر شما در هنگام فروختن هارد دیسک یا لپ تاپ خود به یک شخص دیگر، اگر فقط به پاک کردن معمولی داده ها بسنده کرده باشید، باید بدانید که داده هایتان در خطر ریکاوری هستند !

Prevent Recovery قادر است با الگوریتم هایی پیشرفته و قدرتمند، از امکان بازیابی اطلاعات جلوگیری کند. وقتی که شما یک فایل را از هارد دیسک حذف می کنید، در واقع فضای آن آماده ی استفاده مجدد می شود، در حالی که همچنان فایل مورد نظر بر روی هارد دیسک شما وجود دارد. از این رو در هر زمان می تواند با استفاده از یک نرم افزار ریکاوری، آنان را بازیابی نمود. اگر شما نیز به دنبال راهکاری جهت جلوگیری از ریکاوری اطلاعات از حافظه مورد نظرتان هستید، ما به شما Prevent Recovery را پیشنهاد می کنیم. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Prevent Recovery را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Prevent Recovery :

– حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربر

– حذف دائمی فایل ها و جلوگیری از امکان بازیابی آنان

– حفظ امنیت داده ها در هنگام فروش حافظه و یا لپ تاپ

– جایگزینی بایت های حافظه، با مقدار 0 و جلوگیری بازیابی اطلاعات به صورت تضمینی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.7 + 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR