دانلود بازی Ultimate Car Driving Classics 1.4 – اتومبیل رانی کلاسیک برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Ultimate Car Driving Classics 1.4 - اتومبیل رانی کلاسیک برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Ultimate Car Driving Classics برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی کلاسیک برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Ultimate Car Driving Classics 1.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی Sen Games است.با این وجود که صنعت خودروسازی، روز به روز در حالت کسب پیشرفت‌های چشم‌گیر و قابل توجه است، ولی همچنان هم بسیاری از افراد هستند که علاقه وصف‌ناپذیری به اتومبیل‌های کلاسیک و قدیمی دارند. به عقیده این افراد، خودروهای کلاسیک و قدیمی‌ساخت، حال و هوای تازه‌ای از شروع نسلی تازه را در تاریخ زندگی انسان ایفا می‌کردند و لذت رانندگی با خودروهایی از قبیل فولکس، مینی ماینر، دوج و … دیگر تکرار نخواهد شد! اگر شما نیز از دوست‌داران این دسته از اتومبیل‌های جذاب هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه رانندگی در بازی Ultimate Car Driving Classics را از دست ندهید.

سازندگان این بازی اندرویدی مدعی هستند که شما با بهترین شبیه‌سازی خودروهای کلاسیک در سال 2018 طرف هستید! کیفیت گرافیکی این بازی به طرز غیرقابل باوری نزدیک به واقعیت و گرافیک بازی‌]ای کنسولی انجام گرفته و پلیرها می‌توانند ضمن رانندگی در یک دنیای کاملا آزاد، اتومبیل‌های کلاسیک مختلف را انتخاب و آن را مطابق با سلیقه خود شخصی‌سازی کنند. هم اکنون می توانید بازی Ultimate Car Driving Classics را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Ultimate Car Driving Classics :

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی و نزدیک به واقعیت

– امکان شخصی‌سازی اتومبیل‌ها

– قابلیت راننذگی در یک محیط کاملا آزاد

– صداپردازی عالی

– دارا بودن تعداد بسیاری از انواع اتومبیل‌های قدیمی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ultimate Car Driving Classics1 150x101 - دانلود بازی Ultimate Car Driving Classics 1.4 - اتومبیل رانی کلاسیک برای اندروید + نسخه بی نهایت Ultimate Car Driving Classics3 150x101 - دانلود بازی Ultimate Car Driving Classics 1.4 - اتومبیل رانی کلاسیک برای اندروید + نسخه بی نهایت Ultimate Car Driving Classics4 150x101 - دانلود بازی Ultimate Car Driving Classics 1.4 - اتومبیل رانی کلاسیک برای اندروید + نسخه بی نهایت Ultimate Car Driving Classics2 150x101 - دانلود بازی Ultimate Car Driving Classics 1.4 - اتومبیل رانی کلاسیک برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 86 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR