معرفی نرم افزار بکاپ گیری از سیستم عامل مک EaseUS Todo Backup for Mac

معرفی نرم افزار بکاپ گیری از سیستم عامل مک EaseUS Todo Backup for Mac

 

سیستم عامل مک مخصوص کاربران لپتاپ ها و کامپیوتر های اپل است اگر شما هم از لپتاپ های اپل استفاده می کنید این مقاله یک ابزار بسیار کلیدی را برای شما عزیزان معرفی میکند .

به کمک نرم افزاری که در این مقاله برای شما عزیزان معرفی می گردد ، شما می توانید از فایل ها و سیستم عامل مک خود به کمک این نرم افزار بک آپ گرفته و از بین رفتن اطلاعاتتان جلوگیری کنید.

معرفی نرم افزار بکاپ گیری از سیستم عامل مک EaseUS Todo Backup for Mac

آیا شما کاربر سیستم عامل مک هستید ؟ آیا فایل هایتان را از دست داده اید ؟ آیا به دنبال روشی برای محافظت از فایل هایتان هستید ؟ با ما همراه باشید تا بهترین نرم افزار بک آپ گیری از سیستم عامل مک را برای شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار EaseUS Todo Backup for Mac  به تازگی در نسخه 3.3.3 ارائه شده است . این نرم افزار کاربردی با بکاپ گرفتن از فایل های شما از نابود شدن فایل های شما جلوگیری میکند.

این نرم افزار فایل های زیر را بازگردانی میکند.

 

tb mac icon6 - معرفی نرم افزار بکاپ گیری از سیستم عامل مک EaseUS Todo Backup for Mac      tb mac icon3 - معرفی نرم افزار بکاپ گیری از سیستم عامل مک EaseUS Todo Backup for Mac           tb mac icon4 - معرفی نرم افزار بکاپ گیری از سیستم عامل مک EaseUS Todo Backup for Mac             tb mac icon7 - معرفی نرم افزار بکاپ گیری از سیستم عامل مک EaseUS Todo Backup for Mac

  Deletion       Mac OS Crash      Hard Drive Failure        Virus Attack

 

 

     tb mac icon5 - معرفی نرم افزار بکاپ گیری از سیستم عامل مک EaseUS Todo Backup for Mac          tb mac icon2 - معرفی نرم افزار بکاپ گیری از سیستم عامل مک EaseUS Todo Backup for Mac           tb mac icon8 - معرفی نرم افزار بکاپ گیری از سیستم عامل مک EaseUS Todo Backup for Mac

Physical Damage       Operation Error      Natural Disaster

 

شما به کمک این نرم افزار می توانید از فایل های مشکل دارتان جلوگیری کنید . خوبی این نرم افزار این است که بصورت کامل از فایل های شما پشتیبان گیری میکند که از بین رفتن اطلاعات تان جلوگیری میکند.

 

نرم افزار EaseUS Todo Backup for Mac

 

 

این نرم افزار از فرمت های مختلفی که در سیستم شما وجود دارد بکاپ میگیرد . این نرم افزار کاربردی می تواند از حافظه های SSDهم پشتیبانی می کند .

همچنین شما می توانید بر روی فایل هایتان پسورد بگذارید . این عامل امنیت فایل های شما در روی سیستم عامل مک را افزایش خواهد داد .

 

سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز برای استفاده از این نرم افزار بصورت زیر می باشد :

Compatible with new macOS 10.12 (Sierra) and previous Mac OS X 10.11, 10.10, 10.9

 

لینک دانلود نرم افزار : todo backup mac

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

Compatible with new macOS 10.12 (Sierra) and previous Mac OS X 10.11, 10.10, 10.9

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

  • دانـــــــلود


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR