دانلود Digital Eye Strain Prevention Tool 2.3 – حفظ سلامت چشم‌ها در حین کار با سیستم

دانلود Digital Eye Strain Prevention Tool 2.3 - حفظ سلامت چشم‌ها در حین کار با سیستم

 

دانلود Digital Eye Strain Prevention Tool

| حفظ سلامت چشم‌ها در حین کار با سیستم |

 

Digital Eye Strain Prevention Tool 2.3 نام یک افزونه جدید و کاربردی برای مرورگر موزیلا فایرفاکس (Mozilla Firefox) است که وظیفه دارد تا از چشم‌های شما در هنگام کار با سیستم و فعالیت‌هایی همچون وبگردی، استفاده از پیام‌رسان‌های اینترنتی و … محافظت کند. همچنانکه تکنولوژی روز به روز جای خود را بیشتر و بیشتر در زندگی ما باز می‌کند، این احتمال می‌رود که در آینده‌ای نه چندان دور، شمار بسیاری از افراد حتی در سنین جوانی و یا میان‌سالی با مشکلات ضعیف و یا آسیب دیدن چشم‌های خود مواجه باشند. واقعیت این است که همه افرادی که از رایانه استفاده می‌کنند، محکوم به آسیب دیدگی چشم‌ها و یا مشکلات بینایی و یا خستگی چشم نیستند. اما شمار زیادی از افراد نیز هستند که نباید آن‌ها را نادیده گرفت. مبارزه با فشار چشم را می‌توان از طریق فیلترها، زمان استراحت و کنترل شخصی مدیریت کرد. با این حال، تکنیک‌هایی مختلف و موفق به نسبت سایر روش‌ها نیز وجود دارد؛ تکنیکی که به قانون 20-20-20 شهرت دارد!

این قانون با راهنمایی یک فرد برای استراحت 20 ثانیه پس از یک حلسه کاری 20 دقیقه‌ای و خیره شدن به یک چیز تصادفی در فاصله 20 فوتی اشاره دارد که می‌تواند به کاهش فشار چشم کمک کند. این تمرین تا حد بسیاری کارساز بوده و عده زیادی از افراد نتیجه فوق‌العاده‌ آن را به خوبی احساس کرده‌اند. اما اگر که شما هم قصد استفاده از این قانون برای حفظ سلامت چشمان را دارید، در این مطلب ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند در زمان دقیق، انجام این تمرین را به شما یادآوری کند تا بتوانید به چشمان خود در حین کار روزمره با سیستم استراحتی مفید بدهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Digital Eye Strain Prevention Tool را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Digital Eye Strain Prevention Tool :

– امکان محافظت از چشم‌ها در حین کار با رایانه و فعالیت‌هایی نظیر وبگردی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، چت و گفتگو آنلاین و …

– امکان استفاده از قانون 20-20-20 برای استراحت دادن به چشم و کاهش فشار چشم‌ها

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Digital Eye Strain Prevention Tool.cover1  300x257 - دانلود Digital Eye Strain Prevention Tool 2.3 - حفظ سلامت چشم‌ها در حین کار با سیستم Digital Eye Strain Prevention Tool.cover2  300x257 - دانلود Digital Eye Strain Prevention Tool 2.3 - حفظ سلامت چشم‌ها در حین کار با سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : XPI
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR