دانلود بازی WRC 5 FIA World Rally Championship برای PC

دانلود بازی WRC 5 FIA World Rally Championship برای PC

 

دانلود بازی WRC 5 FIA World Rally Championship برای کامپیوتر

| بازی مسابقات جهانی رالی 2015 |

| نسخه RELOADED |

 

WRC 5 FIA World Rally Championship بازی جدیدی در سبک مسابقه ای می باشد که در سال 2015 توسط Kylotonn Racing Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. WRC 5 در واقع عنوانی مخفف از کلمات World Rally Championship 2015 به معنای مسابقات جهانی رالی 2015 است که در آن شما نظاره گر سخت ترین نوع مسابقات اتومبیل رانی و در عین حال پرطرفدارترین آنان هستید ! مسابقات اتومبیل رانی هیجان انگیز 2015 ، این بار با گرافیکی فوق العاده حرفه ای با جزئیات بالا ، به 14 کشور مختلف گسترش یافته است. این بدان معناست که شما مسابقات هیجان انگیز اتومبیل رانی رالی را در جاده هایی مختلف و رسمی در 14 کشور مختلف دنبال می کنید که هریک از این مسیرها دارای ویژگی هایی منحصر به فرد و شرایط جوی خاص خود هستند. رقابت های نفس گیر و پرسرعت و گاه خشن WRC 5 از محل های برفی آغاز شده و به جنگل و جاده های سنگی و خاکی نیز می رسد ، WRC 5 در جریان یک سفر هیجان انگیز و پرسرعت ، شما را به نقاط مختلف دنیا می برد و هنر رانندگی رالی را در محیطی خلاقانه به چالش می کشاند.

در بازی WRC 5 FIA World Rally Championship ، اسامی رانندگان مشهور مسابقات رالی جهانی به طور دقیق پیاده سازی شده و مسابقات به همراه خودروهایی بسیار مشابه با واقعیت در جاده هایی هیجان انگیز دنبال می شوند. نسخه 2015 بازی WRC که عنوان WRC 5 نام گذاری شده است ، به لطف بهره گیری از موتور بازی سازی جدید و مدرن ، تفاوت تأثیر جنس سطح جاده ها را در نحوه هندلینگ خودروهای انتخابی شما به خوبی به نمایش می گذارد. برای مثال اگر رانندگی شما در یک جاده برفی باشد ، هندلینگ خودرو تا حد بسیاری سخت تر از هندلینگ آن در جاده ای هموار و آسفالت است. اکنون می توانید از تجربه ای متفاوت از رانندگی در مسابقات رالی هیجان انگیز WRC 5 ، در جاده های شنی ، خاکی ، آسفالت ، برفی و… در زمان های شب ، روز ، آفتاب ، بارندگی و… لذت ببرید. مسابقات رالی WRC 5 با قابلیت شخصی سازی خودروهای شما ، امکان رقابت های آنلاین را نیز برای پلیرها فراهم کرده است. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی WRC 5 FIA World Rally Championship را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

WRC1 WRC2

 

WRC3 WRC4

 

WRC5 WRC6

 

WRC7 WRC8

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows® 7
Processor: Intel® Core i3 / AMD Phenom™ II X2
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® 9800 GTX / AMD Radeon™ HD 5750
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 25 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Soundcard

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows® 7 / Windows® 8
Processor: Intel® Core i5 2500 / AMD FX 8150
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX780 / AMD Radeon™ R9 290
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 25 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Soundcard

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 18 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR