دانلود بازی Dead Paradise The Road Warrior 1.7.0 – بهشت مرگ برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Dead Paradise The Road Warrior 0.9.25 - بهشت مرگ برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Dead Paradise The Road Warrior برای اندروید

| بازی بهشت مرگ برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Dead Paradise The Road Warrior 1.7.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی HeroCraft Ltd است. در دنیایی آخرالزمانی، گروهی از ماشین‌ها برای زنده ماندن با یکدیگر وارد درگیری می‌شوند! صاحبان آنان، برای یک روز بیشتر ماندن حاضر به انجام هرکاری هستند. از این رو، محیط داستانی این بازی هیچ قانون و مرزی نمی‌شناسد و این سلاح‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند چه کسی زنده بماند و چه کسی آخرین روز از عمر خود را تجربه کند! در این بازی، شما نیز به عنوان یکی از صاحبان این وسایل نقلیه نقش‌آفرینی می‌کنید که با حرکات خود در دنیایی بیابانی، برای زنده ماندن تقلا می‌کنید!

شما نیز مانند سایر ماشین‌ها، به مجموعه متنوعی از انواع سلاح‌ها دسترسی دارید که می‌توان اتومبیل‌ها را به آن مجهز کرد. با نابود کردن اتومبیل حریفان، می‌توان امتیاز و پول بیشتری را کسب کرد و اتومبیل‌ها را به سطوح بالاتری ارتقا داد. با این کار، قدرت تخریب و دفاعی اتومبیل‌ها افزایش پیدا کرده و می‌توان نمایشی پرهیجان و جذاب را در میدان بهشت مرگ به تصویر کشید. هم اکنون می توانید بازی Dead Paradise The Road Warrior را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Dead Paradise The Road Warrior :

– دارا بودن 70 مرحله مهیج و سرگرم‌کننده در انواع محیط‌های بیابان، کویر و …

– امکان تسخیر مکان‌های مختلف در محیط بازی

– دارا بودن 5 وسیله نقلیه مختلف از جمله تانک

– دسترسی به مجموعه متنوعی از انواع سلاح‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Dead Paradise The Road Warrior1 1 150x113 - دانلود بازی Dead Paradise The Road Warrior 1.7.0 - بهشت مرگ برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Dead Paradise The Road Warrior2 150x113 - دانلود بازی Dead Paradise The Road Warrior 1.7.0 - بهشت مرگ برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Dead Paradise The Road Warrior3 150x113 - دانلود بازی Dead Paradise The Road Warrior 1.7.0 - بهشت مرگ برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Dead Paradise The Road Warrior4 150x113 - دانلود بازی Dead Paradise The Road Warrior 1.7.0 - بهشت مرگ برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 112/118 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR