دانلود Photoflare 1.6.11 (Community Edition) – نرم افزار ویرایش عکس برای ویندوز

دانلود Photoflare 1.6.11 (Community Edition) - نرم افزار ویرایش عکس برای ویندوز

 

دانلود Photoflare

| نرم افزار ویرایش عکس برای ویندوز |

 

Photoflare 1.6.11 (Community Edition) نام یک ابزار جدید، قدرتمند و کاربردی به منظور ویرایش تصاویر در ویندوز است که امکانات متعددی را برای این کار در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر که به یک ابزار جایگزین برای ویرایشگر فعلی تصاویر خود در سیستم هستید، ما برایتان یک ابزار متن‌باز و کاربردی را آماده کرده‌ایم که به دارا بودن ابزارهایی جامع، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید عکس‌های خود را در یک محیط زیبا و جذاب و با استفاده از ده‌ها ابزار مفید و کاربردی ویرایش کنید. نرم افزارهای شناخته شده در این زمینه مثل فتوشاپ، گیمپ و …، از جمله ابزارهای محبوب در این زمینه هستند که امکانات بسیار گسترده‌ای را برای کار با تصاویر در دسترس شما قرار می‌دهند. با این وجود، شاید که بنا به هر دلیلی به دنبال یک جایگزین ساده‌تر برای کار با تصاویر باشید. اگر چنین است، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار جدید را از دست ندهید.

هدف اصلی از توسعه این برنامه، فراهم‌سازی یک محیط گرافیکی ساده و آسان برای برقراری ارتباط راحت‌تر کاربران با قابلیت‌های پیشرفته در حوزه گرافیک است. در واقع اگر که دیگر ابزارهای ویرایش عکس برای شما پیچیده و کار با آن‌ها سخت است، این نرم افزار می‌تواند یک جایگزین بسیار قوی برای شما باشد. این نرم افزار ساخته شده بر پایه‌ی C++/QT framework است که پرفرمنس بسیار بالایی را در حین کار برای شما به ارمغان می‌آورد. این نرم افزار کلیه امکانات مورد نظر شما برای کار با تصاویر را در خود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تغییر فرمت عکس‌ها، برش، چرخش، تغییر سایز، افزودن متن، واترمارک و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Photoflare را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Photoflare :

– ساخته شده بر پایه C++ 17

– پرفرمنس بسیار بالا

– دارا بودن قابلیت‌هایی بسیار قوی برای ویرایش تصاویر

– رایگان و متن‌باز بودن

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Photoflare.cover1  300x232 - دانلود Photoflare 1.6.11 (Community Edition) - نرم افزار ویرایش عکس برای ویندوز Photoflare.cover2  300x232 - دانلود Photoflare 1.6.11 (Community Edition) - نرم افزار ویرایش عکس برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR