دانلود بازی StarCraft II Legacy of the Void برای PC

دانلود بازی StarCraft II Legacy of the Void برای PC

 

دانلود بازی StarCraft II Legacy of the Void برای کامپیوتر

| بازی استار کرفت 2 |

| نسخه RELOADED |

لینک های دانلود به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید …

 

StarCraft II Legacy of the Void بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2015 توسط Blizzard Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. شما در بازی استار کرفت 2 ، به عنوان یکی از برترین و محبوب ترین عناوین کشورهای مختلف دنیا ، نقش Hierarch Artanis را بر عهده دارید ، رهبر نژاد Protoss ها ؛ سال های گذشته ، محل زندگی و خانه شما Aiur به ازدحام بی رحمی های Swarm افتاده است. اکنون شما وظیفه رهبری مجموعه ای از ناوگان های سفینه های جنگی با نام Golden Armada را بر عهده دارید که می توانید به واسطه آنان ، دنیای اطراف خود را اصلاح کنید. اما یک موجود شیطانی با نام Amon ، سرنوشت کل کهکشان را تهدید می کند. تنها شما هستید که می توانید با رهبری Protoss ، دنیا را از تاریکی که به زودی فرا می رسد نجات دهید و اتحاد را مجدداً به آن بازگردانید.

StarCraft II Legacy of the Void عنوانی جدید از یک بازی بسیار حرفه ای و گرافیکی در سبک استراتژیک است که می تواند یک تصویر سازی بی نظیر از نبدرهای حماسی ، تخیلی و کهکشانی را به شما ارائه کند ، حرکتی بسیار بی نظیر از سوی Blizzard ، طرفداران سری بازی ها و فیلم های استار کرفت را به خود جذب نموده است. استار کرفت 2 ، مجدداً تجربه عناوین محبوب و خاطره انگیز Protoss, Terran و Zerg را برای شما فراهم می کند و شما می توانید لذتی وصف ناپذیر را در نبردهای حماسی تجربه کنید. نسخه جدید این بازی با دارا بودن امکانات جدید مالتی پلیر ، شبیه سازی های بسیار نزدیک به واقعیت و همچنین گیم پلی مبتنی بر فیزیک ، به تازگی برای گیمرهای کامپیوتر منتشر شده است. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی StarCraft 2 Legacy of the Void را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

StarCraft1 StarCraft2

 

StarCraft3 StarCraft4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU: Intel Core 2 Duo or AMD Athlon 64 X2 5600
RAM: 2 GB
OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8 With DirectX 9.0c
Video Card: NVIDIA GeForce 7600 GT or ATI Radeon HD 2600 XT or Intel HD Graphics 3000 or Better

سیستم پیشنهادی :

CPU: Intel Core i5 or AMD FX Series Processor or Better
RAM: 4 GB
OS: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10 64-bit
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 650 or AMD Radeon HD 7790 or Better

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 20 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR