دانلود بازی Best Sniper Shooting Hunter 3D 1.07.5 – شکار دایناسور برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Best Sniper Shooting Hunter 3D 1.09 - شکار دایناسور برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Best Sniper Shooting Hunter 3D برای اندروید

| بازی شکار دایناسور برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Best Sniper Shooting Hunter 3D 1.07.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی‌سازی T-Bull است. آیا تاکنون به حمله دایناسور به دنیا فکر کرده‌اید؟ جهانی را تصور کنید که در آن، دایناسورها مجددا بر زمین قدم گذاشته و گروه دیگری از موجودات آلوده به ویروس زامبی نیز بر آن حکم‌رانی می‌کنند! داستان این بازی، نتیجه یک آزمایش ژنتیکی شکست خورده را به تصویر می‌کشد که در آن دایناسورها و زامبی‌ها یک فاجعه آخرالزمانی را رقم می‌زنند. پس از وقوع این اتفاق بزرگ، سرنوشت انسان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و جمعیت عظیمی از مردم به کام مرگ فرو رفته‌اند.

در چنین شرایطی، شما اسلحه را به دست گرفته و قصد دارید که در چنین موقعیت پیچیده‌ای، نهایت تلاش خود را برای زنده ماندن به کار گیرید. بدین منظور، شما باید مهارت خود را در زمینه تیراندازی به سمت دایناسورها و زامبی‌ها به نمایش بگذارید. در این بازی شما با ده‌ها ماموریت مختلف سر و کار دارید که هریک از آنان شما را به کسب منابع و تجهیزات بیشتر هدایت می‌کنند تا بتوانید از این شرایط آخرالزمانی جان سالم به در ببرید. هم اکنون می توانید بازی Crazy for Speed 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Best Sniper Shooting Hunter 3D :

– تلاش برای زنده ماندن در یک دنیای آخرالزمانی

– دارا بودن گیم‌پلی و محوریت داستانی بسیار قوی

– امکان کسب جوایز و مهارت‌های بیشتر در روند بازی

– کیفیت گرافیکی فوق‌العاده

– صداپردازی مهیج و جذاب

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Best Sniper Shooting Hunter 3D1 150x94 - دانلود بازی Best Sniper Shooting Hunter 3D 1.07.5 - شکار دایناسور برای اندروید + نسخه بی نهایت Best Sniper Shooting Hunter 3D2 150x94 - دانلود بازی Best Sniper Shooting Hunter 3D 1.07.5 - شکار دایناسور برای اندروید + نسخه بی نهایت Best Sniper Shooting Hunter 3D3 150x94 - دانلود بازی Best Sniper Shooting Hunter 3D 1.07.5 - شکار دایناسور برای اندروید + نسخه بی نهایت Best Sniper Shooting Hunter 3D4 150x94 - دانلود بازی Best Sniper Shooting Hunter 3D 1.07.5 - شکار دایناسور برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 95/93 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR