دانلود Navicat for SQLite 16.1.11 x86/x64 – نرم افزار مدیریت پایگاه داده SQLite

دانلود Navicat for SQLite 15.0.25 x86/x64 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده SQLite

 

دانلود Navicat for SQLite

| نرم افزار مدیریت پایگاه داده SQLite |

 

Navicat for SQLite 16.1.11 x86/x64 نرمافزاری شناخته شده و قدرتمند در زمینه مدیریت پایگاه داده اس‌کیو‌ال لایت (SQLite) است. SQLite یک سامانه مدیریت پایگاه داده کم‌حجم از نوع رابطه‌ای می‌باشد که به زبان سی (C) در قالب یک کتابخانه نوشته شده است. SQLite یک پایگاه داده از نوع کلاینت‌-سروری نیست؛ بلکه تنها با اجرای برنامه اصلی، این پایگاه داده نیز اجرا می‌شود. توجه به انعطاف‌پذیری و حجم بسیار اندک، از این پایگاه داده استفاده گسترده‌ای در زمینه برنامه‌نویسی موبایل می‌شود. نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود آماده کرده‌ایم، یک ابزار جامع و بسیار قدرتمند در زمینه مدیریت پایگاه داده اس کیو ال لایت به شمار می‌رود.

این نرم افزار، مختص توسعه‌دهندگانی آماده شده که با این نوع پایگاه داده سر و کار داشته و دائما در حال ویرایش، دسته‌بندی و کار با داده‌ها در این نوع دیتابیس هستند. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده، زیبا و قابل فهم است و به کاربران مبتدی نیز پیشنهاد می‌شود که از این ابزار جامع برای کار با پایگاه‌داده‌های خود استفاده کنند. علاوه بر این، صفحه مربوط به مستندات و راهنمای کاربری این نرم افزار کاملا گویا به طرز کار با بخش‌های مختلف این برنامه پرداخته تا حتی ساده‌ترین کاربران نیز بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Navicat for SQLite را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Navicat for SQLite :

– محیط کاربری ساده و بسیار زیبا

– امکان درون‌ریزی داده‌ها از طریق فایل‌های DB, DBF, TXT, CSV, HTML, XLS, XML, MDB, JSON

– نمایش درختی محتویات هریک از پایگاه‌های داده

– امکان پشتیبان‌گیری از داده‌ها، اجرای دستورات گروهی و گزارش‌گیری آسان

– سرعت بسیار بالا در اجرای دستورات

– امنیت بسیار بالا در برقراری ارتباطات

– امکان کوئری نویسی سریع و راحت

– قابلیت تکمیل خودکار کدها

– دارا بودن محیط زیبای دیتابیس دیزاینر

– امکان افزایش بهره‌وری کارها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 61/66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR