دانلود Raj Browser 0.0.2 – مرورگر اینترنتی سریع و امن رَج

دانلود Raj Browser 0.0.2 - مرورگر اینترنتی سریع و امن رَج

 

دانلود Raj Browser

| مرورگر اینترنتی سریع و امن رَج |

 

Raj Browser 0.0.2 نام یک مرورگر اینترنتی جدید، رایگان و امن برای آن دسته از کاربرانی است که به دنبال یک جایگزین قوی برای مرورگر اینترنتی فعلی خود هستند. این نرم افزار، به شما کاربران امکانی می‌دهد که قادر باشید با سرعت بالا و امکاناتی کاربردی به گشت و گذار در صفحات وب‌ بپردازید. این مرورگر، مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که همه کاربران را تنها با یک نگاه جذب خود می‌کند. اگر از کاربران فعال وب باشید، احتمالا به خوبی مرورگرهای کروم، فایرفاکس و یا اج را می‌شناسید. این سه مرورگر، در حال حاضر بیشترین کاربر را در دنیا دارند و به محبویت بالایی دست یافته‌اند. اما با این حال، اگر که قصد داریم چیزی سوای از مرورگرهای نام‌برده را امتحان کنید، مرورگر اینترنتی رَج یک گزینه ایده‌آل برای شماست.

رج بروزر، یک مرورگر اینترنتی کاملا جدید و رایگان است که با تمرکز ویژه بر طراحی، حریم خصوصی و سرعت، یک تجربه بسیار جذاب را برای کاربران وب به ارمغان می‌آورد. به مانند دیگر مرورگرهای محبوب، این مرورگر اینترنتی هم قادر است چندین تب مختلف را در قالب یک پنجره باز کند و به شکل بهینه‌تری از فضای دسکتاپ شما استفاده کند. علاوه بر طراحی، این نرم افزار مجهز به مجموعه‌ای از امکانات پیشرفته حریم خصوصی نیز می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به از بین بردن تبلیغات مزاحم اینترنتی، حفظ امنیت کاربر در صفحات مختلف و ده‌ها ویژگی دیگر اشاره کرد.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Raj Browser را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Raj Browser :

– ساخته شده بر پایه کرومیوم و سازگاری با تمامی صفحات اینترنتی

– دارا بودن حریم خصوصی بسیار قوی و حفظ امنیت کاربر در حین گشت و گذار در صفحات وب

– مجهز بودن به محیط گرافیکی زیبا، جذاب و کاربرپسند

– دارا بودن انیمیشن‌های بصری زیبا و جذاب

– امکان مسدود کردن فعالیت تبلیغات مزاحم و مخرب اینترنتی

– امکان تغییر دادن نوار اسکرول وب‌سایت‌ها

– پشتیبانی از انواع موتورهای جستجوی اینترنتی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Raj Browser.cover1  300x228 - دانلود Raj Browser 0.0.2 - مرورگر اینترنتی سریع و امن رَج Raj Browser.cover2  300x228 - دانلود Raj Browser 0.0.2 - مرورگر اینترنتی سریع و امن رَج

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 57 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR