دانلود Sqlui Native 1.62.16 – نرم افزار ارتباط و مدیریت پایگاه داده

دانلود Sqlui Native 1.62.16 - نرم افزار ارتباط و مدیریت پایگاه داده

 

دانلود Sqlui Native

| نرم افزار ارتباط و مدیریت پایگاه داده |

 

Sqlui Native 1.62.16 نام یک محیط گرافیکی جدید، کاربردی و رایگان است که با آن، شما به راحتی می‌توانید با انواع سیستم‌های مدیریت پایگاه داده ارتباط برقرار کرده و از امکانات موجود در آن نهایت بهره را ببرید. این نرم افزار، یکی از تازه‌ترین کلاینت‌های مدیریت پایگاه داده است که ضمن پشتیبانی از انواع سیستم‌های پایگاه داده می‌تواند تمام انتظارات شما در این زمینه را برآورده کند. تنها کافی‌ست که این ابزار را بر روی سیستم خود نصب کنید تا در ادامه قادر باشید با سیستم‌های مختلف مای‌اس‌کیو‌ال، اس‌کیو‌ال سرور، اس‌کیولایت و … ارتباط برقرار کرده و مجموعه داده‌های خود را به صورت لوکال یا ریموت مدیریت کنید.

سیستم‌های پایگاه داده، قلب تپنده‌ی یک برنامه و یا سرویس نرم افزاری هستند. با توجه به اینکه امروزه انواع مختلفی از سیستم‌های پایگاه داده وجود دارد، در برخی مواقع کاربر برای دسترسی به هر سیستم مجبور است که کلاینت مخصوص به آن را بر روی سیستم نصب کند. به کمک نرم افزار جدیدی که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، شما می‌توانید تنها با همین ابزار به تمامی سیستم‌های پایگاه داده متصل شده و دیتابیس خود را با آن مدیریت کنید. این برنامه یک ابزار متن‌باز و رایگان است که تمامی نیازهای شما در زمینه‌ی دسترسی به جداول، مشاهده و دستکرای دیتا، کوئری‌نویسی و … را برآورده می‌کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Sqlui Native را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Sqlui Native :

– پشتیبانی از انواع سیستم‌های پایگاه داده مانند MySQL, SQL Server, PostgreSQL, SQLite, MongoDB, Redis, Azure و ..

. – قابلیت ایمپورت و اکسپورت دیتا در فرمت‌های مختلف

– امکان مدیریت داده و محیط مخصوص کوئر‌ی‌نویسی

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– رایگان و متن باز بودن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Sqlui Native.cover2  197x300 - دانلود Sqlui Native 1.62.16 - نرم افزار ارتباط و مدیریت پایگاه داده Sqlui Native.cover1  300x219 - دانلود Sqlui Native 1.62.16 - نرم افزار ارتباط و مدیریت پایگاه داده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 103 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR