دانلود بازی Captain Zombie: Avenger 1.59 – کاپیتان زامبی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Captain Zombie: Avenger 1.59 - کاپیتان زامبی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Captain Zombie: Avenger برای اندروید

| بازی کاپیتان زامبی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Captain Zombie: Avenger 1.59 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن می‌باشد که توسط استودیوی بازی سازی MOG Game Studios ساخته و عرضه شده است. به کاپیتان زامبی خوش آمدید؛ جایی که قرار است چشم‌انداز دنیا در سال 2020 میلادی را به گونه‌ای دیگر تماشا کنید! همانطور که گفته شد، داستان این بازی در چند سال آینده و در دنیایی به تصویر کشیده می‌شود که با ویروس مرگباری تحت عنوان “زامبی” دست و پنجه نرم می‌کند. در دنیایی که پر از زامبی شده، تنها یک نفر می‌تواند بشر را از خطر نابودی در امان نگاه دارد: کاپیتان زد (زامبی)! در این بازی، شما به عنوان یک سرباز بخش خصوصی نقش‌آفرینی می‌کنید و وظیفه دارید که کاپیتان زامبی را در این هدف مهم و بزرگ یاری کنید.

برای کشتن زامبی‌ها، شما به اسلحه نیاز دارید. حال این انتخاب شماست که از راه دور و با سلاح گرم به آنان شلیک کنید و یا اینکه با استفاده از چوب بیسبال، به سر آن‌ها ضربه بزنید! در این مسیر، شما باید نسبت به زامبی‌ها و انواع مختلف آنان شناخت کافی پیدا کنید؛ چرا که شیوه حملات هریک با همدیگر فرق دارد و از این روی شما با کمی بازی کردن، قادر خواهید بود تا نسبت به حملات آنان شناخت کافی پیدا کنید و کاپیتان زامبی‌ را در نجات بشریت یاری نمایید. هم اکنون می توانید بازی Captain Zombie: Avenger را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Captain Zombie: Avenger :

– امکان حضور یافتن در صحنه نبرد با زامبی‌ها به کمک سلاح‌های گرم و سرد

– امکان کشتار انواع مختلفی از زامبی‌ها با مهارت‌های خاص و ویژه هریک

– دارا بودن یک ماجراجویی بی‌پایان و جذاب

– امکان بازی در حالت آنلاین و حضور در رده‌بندی جهانی

– قابلیت ارتقای توانایی سلاح‌ها و قدرت تخریب آنان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Captain Zombie1 150x84 - دانلود بازی Captain Zombie: Avenger 1.59 - کاپیتان زامبی برای اندروید + نسخه بی نهایت Captain Zombie2 150x84 - دانلود بازی Captain Zombie: Avenger 1.59 - کاپیتان زامبی برای اندروید + نسخه بی نهایت Captain Zombie3 150x84 - دانلود بازی Captain Zombie: Avenger 1.59 - کاپیتان زامبی برای اندروید + نسخه بی نهایت Captain Zombie4 150x84 - دانلود بازی Captain Zombie: Avenger 1.59 - کاپیتان زامبی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR