دانلود Picolay 2024-02-15 – ساخت تصاویر 3 بعدی و هولوگرام

دانلود Picolay 2024-02-15 - ساخت تصاویر 3 بعدی و هولوگرام

 

دانلود Picolay

| ساخت تصاویر 3 بعدی و هولوگرام |

 

Picolay 2024-02-15 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور ساخت هولوگرام و تصاویر 3 بعدی است که می‌توان از آن برای ساخت انواع آثار زیبای گرافیکی استفاده کرد. با این برنامه، شما می‌توانید یک مجموعه از تصاویر خود را با هم به یک اسلایدشو و یا جلوه گرافیکی زیبا تبدیل کنید. این برنامه یک ابزار کم‌حجم و کاربردی است که برای کمک به کاربر جهت بهینه‌سازی تصاویر، ساخت MPO، انیمیشن‌های GIF و همینطور اسلایدشو از مجموعه‌های عکس توسعه یافته و امکانات متعددی را در دسترس شما قرار می‌دهد. این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است و کاربر می تواند از طریق محیط آن، لیست فایل‌های مورد نظر خود برای کار کردن را ببیند و نسخه اصلی و ویرایش شده را در کناره م مشاهده کند.

نرم افزار فوق، یک ابزار رایگان و متن باز است که برای ساخت هولوگرام های دیجیتال و ترکیب تصاویر 3 بعدی با یکدیگر استفاده می شود. این نرم افزار برای کاربرانی که به دنبال یک راه ساده و کارآمد برای ساخت هولوگرام های دیجیتال هستند، بسیار مفید است. با استفاده از این ابزار، شما می توانید تصاویر متعددی را به یکدیگر متصل کنید و یک هولوگرام دیجیتال با کیفیت بالا ایجاد کنید. این نرم افزار قابلیت های مختلفی از جمله ترسیم نقاط، ترسیم خطوط و افزودن تصاویر را داراست و از الگوریتم های پیشرفته برای ترکیب تصاویر 3 بعدی با یکدیگر استفاده می کند. همچنین، این ابزار قابلیت تنظیم پارامترهای مختلفی را نیز داراست که این امر به شما کمک می کند تا بهترین کیفیت را در هولوگرام خود داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Picolay را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Picolay :

– ساخت هولوگرام‌‌های دیجیتال با استفاده از ترکیب تصاویر 3 بعدی

– مجهز بودن به الگوریتم‌های پیشرفته جهت ترکیب تصاویر 3 بعدی

– امکان تنظیم پارامترهای مختلف مانندن اندازه، زاویه، رزولوشن و … – امکان ترسیم نقاط و خطوط در طراحی‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Picolay.cover1  300x170 - دانلود Picolay 2024-02-15 - ساخت تصاویر 3 بعدی و هولوگرام Picolay.cover2  300x250 - دانلود Picolay 2024-02-15 - ساخت تصاویر 3 بعدی و هولوگرام

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR