دانلود RealVNC VNC Connect Enterprise 6.11.0.47988 – نرم افزار کنترل از راه دور سیستم

دانلود RealVNC Enterprise نرم افزار کنترل از راه دور سیستم

 

دانلود RealVNC VNC Connect

نرم افزار کنترل از راه دور سیستم

 

RealVNC VNC Connect Enterprise 6.11.0.47988 نرم افزار کارامدی میباشد که با استفاده از فناوری های بروز تکنولوژی امکان دسترسی دائم را به سرورهای از راه دور با ارائه مزایای منحصربفرد امکان پذیر می کند. با این امکان اتصال آفلاین به سرورهای از راه دور را نیز خواهید داشت, در حالی که با هر گونه سیستم عاملی این امکان وجود نخواهد داشت.  از نرم افزارهای مشابه می توان به برنامه انی دسک اشاره کرد.
با استفاده از برنامه RealVNC Viewer امکان انتقال فایل, چاپ از راه دور, چت فوری و … را خواهید داشت, این نرم افزار با استفاده از فناوری اینتل سرعت فوق العاده ای را برای عملیات خود اختصاص داده است که به علاوه این امکان ایجاد ارتباط امن را ا طریق اینترنت میسر میسازد. همانطور هم که گفته شد که این برنامه با استفاده از بسته های امنیتی پیشرفته امکان شناسایی تجسس های غیرمجاز و حملات انسانی و دستکاری را دارا بوده و کاملا از سرور محافظت می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار RealVNC Enterprise را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار RealVNC VNC Connect :

– بدون نیاز به تکیه بر عملکرد سیستم عامل و درایورهای شبکه برای به دست گرفتن کنترل از راه دور

– استفاده از فناوری پیشرفته اینتل

– امکان راه اندازی مجدد سرورهای متصل

– استفاده از بسته های امنیتی فوق پیشرفته

– امکان اتصال با مرورگر و خط فرمان

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR