دانلود FanCtrl 1.6.7 – نرم افزار مدیریت و تنظیم سرعت فن کامپیوتر و لپ تاپ

دانلود FanCtrl 1.2.3 - نرم افزار مدیریت و تنظیم سرعت فن کامپیوتر و لپ تاپ

 

دانلود FanCtrl

| نرم افزار مدیریت و تنظیم سرعت فن کامپیوتر و لپ تاپ |

 

FanCtrl 1.6.7 نرم افزاری است که با استفاده از آن شما می‌توانید به طور خودکار سرعت چرخش فن‌ها در سیستم را کنترل کنید. همانطور که می‌دانید، کارکرد بسیاری از قطعات درون کیس رایانه رومیزی و یا لپ‌تاپ‌های قابل حمل به فن‌هایی بستگی دارد که نقش مهمی را در خنک کردن قطعات بر عهده دارند. در واقع این فن‌ها هستند که با تنظیم سرعت خود در مواقع لازم، قطعات را در ساعات مختلف شبانه‌روز برای شما خنک می‌کنند تا در حین کارکرد بر اثر گرمای زیاد به آن‌ها آسیبی وارد نشود.

در حالت پیش‌فرض، عملکرد فن‌ها به نحوی تنظیم شده که در مواقع لازم بتوانند با افزایش سرعت گردش، خنک‌کنندگی بیشتری را به قطعات برسانند. ولی در برخی مواقع، ممکن است لازم باشد که شما خودتان وارد عمل شوید و کنترل این مورد را به دست بگیرید. به عنوان مثال در صورتی که فن‌ها کارکرد پیشین خود را نداشته و یا اینکه تنظیم آن‌ها به خوبی کار نمی‌کند، با استفاده از این برنامه کاربردی شما می‌توانید سرعت گردش فن‌ها را تنظیم کنید و آن‌ها را در حد مورد نظر خود برای خنک کردن قطعات قرار دهید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور دارای مجموعه‌ای از تنظیمات از پیش آماده شده می‌باشد که شما می‌توانید در مواقع اجرای بازی، کارکرد ساده (نیاز به سایلنت کردن فن) و … از آن‌ها استفاده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FanCtrl را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FanCtrl :

– امکان خودکارسازیه روند کنترل سرعت چرخش فن‌ها

– دارا بودن تنظیمات آماده برای اجرای عملیات سنگین گرافیکی، بازی کردن و …

– امکان کنترل سرعت گردش فن کارت گرافیک، پردازنده و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FanCtrl.cover1  300x137 - دانلود FanCtrl 1.6.7 - نرم افزار مدیریت و تنظیم سرعت فن کامپیوتر و لپ تاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.36 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR