دانلود بازی Neverhood – بازی فکری و ماجرایی نورهود

دانلود بازی Neverhood - بازی فکری و ماجرایی نورهود

دانلود بازی Neverhood 

دانلود بازی فکری و ماجرایی نورهود برای کامپیوتر

 

بازی Neverhood از جمله بازی های ماجرایی ، فکری و معروف  کامپیوتری می باشد که داستان فوق العاده و گیم پلی ویژه ای دارد . در بازی نورهود شما در نقش موجود خمیری جالبی به نام شاهزاده Klaymen هستید و در دنیای خمیری زیبا نیز زندگی می کنید . نکته ی جالب بازی Neverhood این است که تمامی مراحل و محیط آن توسط خمیر واقعی طراحی شده و این موضوع حس زنده و طبیعی بودن بازی را به شما خواهد داد .

بازی Neverhood داستان جالبی دارد که در آن شاهزاده Klaymen توسط فردی که با گذاشتن کلاه شاه بر سر خود، به فردی ستمگری تبدیل گشته در بند گرفتار شده و شما باید با در دنیای Neverhood از مراحل فکری و فوق العاده جذاب بازی Neverhood عبور کرده وخود را از بند آزاد کنید . به دوست داران بازی های ماجرایی و فکری پیشنهاد می کنیم دانلود بازی Neverhood  دانلود بازی نورهود را از دست ندهند . شما هم اکنون می توانید بازی Neverhood – بازی نورهود را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برخی ویژگی های بازی Neverhood :

–   قابل اجرا برروی اکثر نسخه های ویندوز
–   وجود بیش از 60 معمای سرگرم کننده در بازی
–   دنیایی ساخته شده از آدمک های خمیری و واقعی
–   گرافیک و گیم پلی بسیار خاص و زیبا
–   عدم نیاز به سخت افزار قوی برای اجرای بازی
–   و …

 

pipehouse

441060-neverhood_03

505886-willroom

 

You are Klaymen. Klaymen wakes up in a building in the strangely empty world of Neverhood. Initially, he does not know where he is or what he has to do, but as he explores the area, he finds mysterious disks.

The Neverhood is a point-and-click adventure game, notable for its claymation graphics. It uses a simple interface: you move and interact with the world by clicking on the screen. There is no inventory screen, though Klaymen can find a few items he can pick up.

There are few inventory-based puzzles; most of the puzzles involve solving riddles and interacting with the environment. Generally, the game is seen from a 3rd person perspective, but when moving between locales, you see the world through Klaymen’s eyes.

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 595 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Neverhood | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR