دانلود MakeUp Pilot 5.13.0 – نرم افزار ویرایش و رتوش حرفه‌ای چهره در تصاویر

دانلود MakeUp Pilot 5.13.0 - نرم افزار ویرایش و رتوش حرفه‌ای چهره در تصاویر

 

دانلود MakeUp Pilot

| نرم افزار ویرایش و رتوش حرفه‌ای چهره در تصاویر |

 

MakeUp Pilot 5.13.0 نام یک محصول نرم افزار شناخته شده و حرفه‌ای در زمینه زیباسازی تصاویر پرتره است که به کمک آن، افراد فعال در حوزه عکاسی، خصوصا عکاسی چهره (پرتره) می‌توانند به دستکاری تصویر و ربتوش چهره‌ها بپردازند. همانطور که می‌دانید به منظور ویرایش کردن عکس‌ها در محیط ویندوز شمار متعددی از ابازرها در دسترس هستند. اگر که برای رتوش و زیباسازی چهره سوژه‌ها در عکس نیاز به یک ابزار حرفه‌ای داشته باشید، این محصول نرم افزاری به خوبی می‌تواند شما را در این زمینه یاری دهد.

این نرم افزار در واقع یک ویرایشگر تصویر حرفه‌ای است که برای کاربران طراحی شده که می‌خواهند چهره افراد در عکس را رتوش و آرایش کنند. این نرم افزار به شکل تخصصی ابزارهایی را در خود دارد که به واسطه آن بتوانید حتی کوچک‌ترین جزئیات در چهره افراد را دستکاری کنید و عکس‌هایی با جلوه زیبا و خارق‌العاده داشته باشید. در صورتی که می‌خواهید رنگ و یا خصوصیات ظاهری پوست خود را در تصویر بهینه‌سازی کنید و یا اینکه دوست دارید چهره افراد را در تصاویر با ابزارهای آرایشی، رتوش و زیباتر از آنچه هستند درآورید، این نرم افزار می‌تواند با ابزارهایی حرفه‌ای و مخصوص این امکان را در اختیار شما قرار دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار MakeUp Pilot را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MakeUp Pilot :

– امکان ویرایش و رتوش چهره‌ها در عکس

– امکان تغییر رنگ چشم، لب و پوست

– امکان حذف آثار جوش و لک از روی پوست در تصاویر

– امکان سفید کردن دندان‌ها در عکس‌ها

– امکان بهینه‌سازی نور و کنتراست عکس‌ها

– قابلیت تغییر سایز تصاویر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MakeUp Pilot.cover1  300x170 - دانلود MakeUp Pilot 5.13.0 - نرم افزار ویرایش و رتوش حرفه‌ای چهره در تصاویر MakeUp Pilot.cover2  300x222 - دانلود MakeUp Pilot 5.13.0 - نرم افزار ویرایش و رتوش حرفه‌ای چهره در تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR