دانلود واتساپ برای اندروید WhatsApp Messenger 2.22.16.75 Final / GBWhatsApp 13.40 / Plus

دانلود واتس اپ برای اندروید WhatsApp Messenger 2.19.79 / Business / Plus

 

دانلود واتساپ برای اندروید

| نرم افزار WhatsApp Messenger  + واتساپ چند نفره برای اندروید |

 

واتساپ برای اندروید WhatsApp Messenger 2.22.16.75 Final / WhatsApp Business 2.21.21.6 / GBWhatsApp 13.40 / WhatsApp Plus Anti Ban / WhatsApp JiMODs / WhatsApp+  / WhatsApp Jt JiMODs  جدیدترین نسخه از پیام‌رسان محبوب و قدرتمندی است که جمعیت قابل توجهی از جهان روزانه از آن استفاده می‌کنند. بدون شک واتس اپ را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین نرم افزارهای پیام‌رسان مبتنی بر بستر اینترنت به شمار آورد. در آن دوران که هنوز هیچ خبری از تلگرام (Telegram)، وایبر (Viber) و … نبود، WhatsApp Messenger با ارائه سرویس ارسال و دریافت پیام در بستر اینترنت و همچنین فراهم‌سازی امکان تماس صوتی کاملا رایگان، توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین کاربران برای خود دست و پا کند. WhatsApp Messenger، یک نرم افزار پیام رسان کاملا رایگان است که کاربران را قادر می‌سازد از هر نقطه جهان با یکدیگر ارتباط متنی، صوتی و یا حتی ویدیویی برقرار کنند. علاوه بر این‌ها، کاربران پیام‌رسان واتس اپ می‌توانند فایل‌های دلخواه خود را نیز در نهایت سادگی با همدیگر به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال، شما با استفاده از واتساپ وب می‌توانید انواع فایل‌های دلخواه خود از قبیل تصاویر، فایل‌های موسیقی، اسناد متنی، فیلم‌ها، موقعیت مکانی فعلی و … را برای دیگران ارسال کنید. در این میان، برخی تولیدکنندگان بومی نیز دست به کار شده و اقدام به عرضه پیام‌رسان‌های فارسی مختلفی کرده‌اند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به سروش، ایتا، گپ ، آی گپ ، بله و … اشاره کرد.

نکته حائز اهمیت در مورد پیام‌رسان WhatsApp Messenger این است که در طول تمام این سال‌ها، همواره بر روند پیشرفت خود با سرعتی منطقی ادامه داده و در نسخه‌های جدید، قابلیت‌های محبوبی را نیز جای داده است. این اپلیکیشن را می‌توانید در انواع گوشی‌ها نصب کرده و از طریق آن، با دوستان خود در تماس باشید. واتس اپ را می‌توانید در گوشی‌های اندروید، iOS، ویندوز فون و یا حتی کامپیوترهای مک و ویندوز نصب و از امکانات متعدد آن بهرمند شوید! قابلیت دیگری که در پیام‌رسان واتساپ طرفداران بسیار زیادی دارد، امکان شرکت در مکالمات گروهی است؛ با استفاده از این امکان کاربردی، افراد می‌توانند به دلخواه خود یک گروه جدید را ایجاد و دوستان خود را به آن دعوت کنند. در این حالت، تمامی اعضای این گروه قادرند با همدیگر در ارتباط باشند. هم اکنون می توانید نسخه جدید برنامه واتساپ برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WhatsApp Messenger :

– امکان چت و گفتگوی کاملا رایگان با دوستان، همکاران، اعضای خانواده

– توانایی گفتگوی کاملا امن و رمزگذاری شده به صورت خصوصی یا گروهی

– امکان ارسال و دریافت تصویر، فایل‌های موسیقی، اسناد متنی، کلیپ‌های ویدیویی و …

– امکان برقراری تماس رایگان

– قابلیت کار با واتساپ  در فضای وب

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار WhatsApp Messenger :

 

WhatsApp Messenger1 84x150 - دانلود واتساپ برای اندروید WhatsApp Messenger 2.22.16.75 Final / GBWhatsApp 13.40 / Plus WhatsApp Messenger2 84x150 - دانلود واتساپ برای اندروید WhatsApp Messenger 2.22.16.75 Final / GBWhatsApp 13.40 / Plus WhatsApp Messenger3 84x150 - دانلود واتساپ برای اندروید WhatsApp Messenger 2.22.16.75 Final / GBWhatsApp 13.40 / Plus

 

ویژگی های نرم افزار جی بی واتساپ GBWhatsApp :

– دارا بودن تمامی امکانات کاربردی واتس اپ

– امکان راه‌اندازی یک حساب کاربری دیگر در گوشی موبایل

– توانایی درج کلمات بیشتر در استتوس (Status)

– دارا بودن پوسته‌های زیبا برای محیط کاربری

– قابلیت تغییر در وضعیت لست سین (Last Seen)

– امکان جلوگیری از نمایش وضعیت آنلاین بودن/نبودن

 

تصاویری از محیط نرم افزار GBWhatsApp :

 

GBWhatsApp1 111x150 - دانلود واتساپ برای اندروید WhatsApp Messenger 2.22.16.75 Final / GBWhatsApp 13.40 / Plus GBWhatsApp2 111x150 - دانلود واتساپ برای اندروید WhatsApp Messenger 2.22.16.75 Final / GBWhatsApp 13.40 / Plus GBWhatsApp3 111x150 - دانلود واتساپ برای اندروید WhatsApp Messenger 2.22.16.75 Final / GBWhatsApp 13.40 / Plus

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK up 4.0.3
  • حجم : 30 ~ 31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR