یاس دانلود | دانلود نرم افزار و بازی

امام صادق (ع): امام خود را بشناس زیرا اگر امامت را شناختی ضرری نخواهی کرد، چه این امرظهور جلو بیفتد و چه عقب بیفتد.
Minecraft

دانلود EaseUS Partition Master 18.5.0.20240321 Professional / Unlimited / Server / Technician Edition x86/x64 + WinPE – نرم افزار مدیریت پارتیشن

دانلود EaseUS Partition Master نرم افزار مدیریت پارتیشن

 

دانلود EaseUS Partition Master

نرم افزار مدیریت پارتیشن

 

EaseUS Partition Master 18.5.0.20240321 WinPE / Technican / Professional / Unlimited / Server Edition x86/x64 ابزار قدرتمندی به منظور مدیریت دیسک سخت می باشد. با این برنامه به بهینه سازی عملکرد هارد خود پرداخته و مدیریت پارتیشن های هارد خود را به صورت حرفه ای و مقرون به صرفه بدست بگیرید. این مجموعه شامل برنامه های جامعی به منظور مدیریت بهتر هاردیسک می باشد.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به امکان ایجاد, حذف, ادغام و تقسیم و یا فرمت پارتیشن انتخابی اشاره کرد. در نسخه جدید این نرم افزار سازگاری با هاردهای SSD نیز اضافه شده است. امکان پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات از دست رفته هارد از دیگر ویژگی های برنامه می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار EaseUS Partition Master را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Yamicsoft Windows 10 Manager 3.9.4 + Portable – نرم افزار مدیریت ویندوز 10

دانلود Windows 10 Manager 3.4.5 + Portable - نرم افزار مدیریت ویندوز 10

 

دانلود Windows 10 Manager

| نرم افزار مدیریت ویندوز 10 |

 

Yamicsoft Windows 10 Manager 3.9.4 + Portable نام نرم افزاری کاملاً جدید برای مدیریت همه جانبه سیستم عامل بی نظیر ویندوز 10 است. در واقع Windows 10 Manager ابزاری سیستمی برای بهینه سازی ، مدیریت ، افزایش سرعت و همچنین پاک سازی سیستم عامل ویندوز 10 است. این نرم افزار قادر است پاسخ دهی سیستم شما را بهبود بخشد و سرعت آن را تا حدی بسیار بالا افزایش دهد و همچنین امنیت کامل سیستم عامل را تأمین نماید. این ابزار مشخصاتی دقیق از دستگاه های سخت افزاری رایانه را به نمایش گذاشته و کلیدهای فعال شده بر روی محصولات ویندوز آفیس را برایتان مشخص می کند. این نرم افزار قادر است تنها با یک کلیک ، سیستم عامل شما را پاک سازی کند و اشکالات موجود در آن را رفع نماید. این نرم افزار با دارا بودن ابزارهای مدیریتی خاص ، سرعت روشن و خاموش شدن رایانه را بهینه سازی می کند و در هربار استارت آپ شدن سیتسم عامل ، صحت عملکرد کلیه وظایف را بررسی می نماید.

به وسیله بخش Cleaner این نرم افزار می توانید فایل های بیهوده که حجم زیادی از دیسک را به خود اختصاص داده اند را حذف کنید و به وسیله Smart Uninstaller اپلیکیشن های مورد نظرتان را به طور کامل پاک سازی کنید ؛ بدون آنکه ردپایی از تغییرات آنان در سیستم بر جای بماند. ویژگی Duplicate Files Finder شما را قادر می سازد فایل های مشابه در هارد دیسک را شناسایی و تعدادی از آنان را که مورد نیاز شما نیستند را حذف کنید. Registry Cleaner قادر است کلیدهای رجیستری را به طور کامل بررسی کند و کوچک ترین اشکالات موجود در آن را فیکس نماید. به کمک این نرم افزار همچنین می توانید امنیت اطلاعات خود را در ویندوز 10 تا حد بسیار استاندارد افزایش دهید ، بدین صورت که می توانید از تنظیمات مهندسی شده لاگین و UAC استفاده کنید و در صورت تمایل بر روی فایل ها و فولدرهای خود پسوردهای قدرتمند قرار دهید. در آخر این نرم افزار قادر است نظارتی دقیق بر روی فعالیت اینترنتی شما داشته باشد و با بهینه سازی داده های ارسالی و دریافتی ، سرعت اینترنت شما را بهبود بخشد. برای مثال با کنترلی دقیق بر داده های به اشتراک گذاری شده ، و همچنین ابزارهای محافظت از IP ، می توانید امنیتی مثال زدنی را در فضای اینترنت تجربه کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Windows 10 Manager را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود HDCleaner 2.070 – نرم افزار پاک سازی سیستم

دانلود HDCleaner 1.331 - نرم افزار پاک سازی سیستم

 

دانلود HDCleaner

| نرم افزار پاک سازی سیستم |

 

HDCleaner 2.070 نام نرم افزاری جهت پاک‌سازی سیستم و بهینه‌سازی اجرای دستورات آن است. به کمک این برنامه می‌توانید رجیستری سیستم را تعمیر و پاک‌سازی کرده و همچنین از تنظیمات فعلی آن نسخه‌هایی پشتیبان تهیه کنید. این برنامه همچنین شما را قادر می‌سازد که با رمزگذاری داده‌ها، از آنان محافظت کنید و یا فایل‌های حجیم را تکه تکه کنید. این نرم افزار، در واقع مجموعه‌ای از ابزارها را برای تعمیر و نگهداری سیستم‌عامل در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آنان می‌توانید بسیاری از مشکلات سیستم را برطرف سازید.

توسط این نرم افزار می‌توانید فضای هارد‌دیسک خود را به سادگی پاک‌سازی کنید و ضمن رمزگذاری داده‌ها، حریم خصوصی خود را بهبود بخشید. از سایر امکانات این نرم افزار می‌تواند حذف ردپاها در برنامه‌های مختلف و همچنین تهیه پشتیبانی از کلید‌های رجیستری اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار HDCleaner را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود OS2 Solutions PDFXplorer 4.0.0 – پی‌دی‌اف اکسپلورر؛ آنالیز اسناد PDF

دانلود OS2 Solutions PDFXplorer 4.0.0 - پی‌دی‌اف اکسپلورر؛ آنالیز اسناد PDF

 

دانلود OS2 Solutions PDFXplorer

| پی‌دی‌اف اکسپلورر؛ آنالیز اسناد PDF |

 

OS2 Solutions PDFXplorer 4.0.0 نام یک ابزار رایگان، ساده و کاربردی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند استراکچر اسناد پی‌دی‌اف را آنالیز و مشکلات موجود در آن را پیدا کند. آنالیز و عیب‌یابی اسناد PDF، با چند هدف انجام می‌گیرد؛ اما اصولات بسیاری از افراد به منظور تشخیص اینکه آیا فایل به بدافزارها آلوده شده یا خیر دست به این اقدام می‌زنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای همین هدف در دسترس شما می‌گذاریم که امکاناتی متعدد را در خود جای داده است.

پی‌دی‌اف اکسپلورر، نرم افزاری است که به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های PDF را در پایین‌ترین سطح بررسی کنید. مشاهده تمام داده‌ها در یک نمای درختی، به شما اجازه می‌دهد تا ساختار آن را در یک نگاه مشاهده کنید. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است؛ کاربر می‌تواند سند خود را تنها با چند کلیک ساده به محیط این ابزار وارد نماید و به آسانی، فایل‌های خود را در نمایی گویا آنالیز کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار OS2 Solutions PDFXplorer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود FoneLab Data Retriever 1.6.10 (x64) – نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

دانلود FoneLab Data Retriever 1.6.10 (x64) - نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

 

دانلود FoneLab Data Retriever

| نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده |

 

FoneLab Data Retriever 1.6.10 (x64) نام ابزاری جدید، کاربردی و مفید به منظور بازیابی اطلاعات حذف شده از هارد دیسک، فلش درایو، مموری کارت و انواع دیگر حافظه‌های ذخیره‌سازی است که به شما کمک می‌‌کند تا بتوانید دیتای حذف شده خود در سناریوهای مختلف را برایتان بازیابی نماید. ریکاوری اطلاعات به بازیابی داده هایی اطلاق می شود که به طور ناگهانی پاک شده یا از دست رفته اند. در عصر دیجیتال، از داده ها و اطلاعات زیادی برای کارهای مختلف استفاده می شود، بنابراین، بازیابی داده های از دست رفته، در بسیاری از موارد برای کاربران رایانه بسیار مهم است.

این برنامه در واقع یک ابزار کاربردی و مفید است که به کمک آن می‌توانید اطلاعات حذف شده خود را به سادگی بازیابی کنید. این برنامه می‌تواند تصاویر، اسناد، ایمیل‌ها، فیلم‌ها و … را در سیستم بازیابی کنید. این نرم افزار با یک راهکار سریع و ساده، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید طی چند کلیک ساده، دیتای حذف شده خود را از انواع حافظه‌های سیستم بازیابی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار FoneLab Data Retriever را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود IDM Internet Download Manager 6.42 Build 8 Final Retail + Portable – اینترنت دانلود منیجر

دانلود IDM Internet Download Manager اینترنت دانلود منیجر

 

دانلود IDM Internet Download Manager

| اینترنت دانلود منیجر IDM به همراه کرک و پچ جدید |

 

Internet Download Manager 6.42 Build 8 Final Retail + Portable یا IDM تازه‌ترین نسخه از نرم افزار اینترنت دانلود منیجر است که در این مطلب از سایت یاس دانلود آن را به خدمت شما عزیزان بازدیدکننده ارائه خواهیم کرد. در بسیاری از مواقع، کاربران به طور دقیق علت نیازمندی به یک ابزار دانلود منیجر در سیستم را متوجه نمی‌شوند. با وجود اینکه امکان استریم و تماشای آنلاین محتوای چندرسانه‌ای بر بستر اینترنت مهیاست، ولی هنوز هم بسیاری ترجیح می‌دهند که به جای تماشای آنلاین، فایل مورد نظر خود را دانلود و سپس آن را از طریق نرم افزار دلخواه خود تماشا کنند. البته این موضوع، صرفا در رابطه با محتوای مالتی مدیا قابل تعریف است و دیگر فایل‌های به اشتراک گذاشته شده در فضای اینترنت که امکان استفاده آنلاین آن‌ها میسر نیست، حتما لازم است توسط کاربر بر روی سیستم دانلود شوند. به طور کلی در صورتی که شما نیاز دارید حجم بزرگی از دیتای موجود بر روی یک وب‌سایت را دانلود کنید، لازم است که استفاده از یک ابزار دانلود منیجر را لازم و جدی به شمار آورید. استفاده از ابزارهای دانلود منیجر در هنگام دانلود کردن فایل‌های حجیم از جمله فیلم، تصاویر بزرگ، فایل‌های سنگین و … بسیار ارزش توجه دارد.

 

در ابتدا بد نیست که نگاهی به دانلود منیجرهای پیش‌فرض بیندازیم. تقریبا می‌توان گفت کلیه مرورگرهای اینترنتی مجهز به ابزار دانلود منیجر پیش‌فرضی هستند که توسط آن‌ها می‌توان فایل‌ها را از شبکه اینترنت دانلود و بر روی سیستم ذخیره‌سازی کرد. اما این قابلیت در مرورگرهای اینترنتی، نسخه‌ای ساده از ابزار دانلود منیجر است که امکاناتی کاملا محدود دارد و از همه مهم‌تر اینکه دانلود فایل‌ها به کمک آنان، زمان بسیار زیادی را طلب می‌کند. ورود دانلود منیجرها به بازار محصولات نرم افزاری دقیقا به دلیل وجود چنین نیازهایی از سمت کاربران مطرح شد. در ابتدا کلیه دانلود منیجرها با شعار افزایش سرعت دانلود فایل‌ها پا به عرصه گذاشتند؛ شعاری که چندان هم دور از واقعیت نبود و با تکه تکه کردن فایل دانلودی در هنگام دریافت، به خوبی می‌شد این بهبود را حس کرد. در این زمان بود که رفته رفته کاربران استفاده از ابزارهای پیش‌فرض برای دانلود فایل‌ها را به فراموشی سپرده و نصب یک نرم افزار دانلود منیجر را به عنوان یکی از ملزومات کارکرد سیستم خود تعریف کردند. این بحث به اندازه‌ای جدی است که همین حالا بسیاری از ما پس از نصب ویندوز، اولین چیزی که دانلود می‌کنیم ابزار دانلود منیجر است. با وجود اینکه شمار بسیار زیادی از ابزارها به منظور مدیریت دانلود قابل انتخاب و نصب هستند، در بین همه آن‌ها ابزار آی دی ام (IDM) به عنوان یک برند حرفه‌ای در بین کاربران شناخته شده است. وب‌سایت یاس دانلود مفتخر است که از همان روزهای ابتدایی تا به امروز، همواره تازه‌ترین نسخه از این دانلود منیجر محبوب را به همراه کرک و فعال‌ساز تست شده در اختیار مخاطبین خود قرار داده و استقبال میلیونی شما عزیزان، حاکی از محبوبیت فوق‌العاده این نرم افزار می‌باشد.

در صورتی که شما هم یک دانلودر حرفه‌ای هستید و بسیاری از محتوای مورد علاقه خود از قبیل فیلم، بازی، نرم افزار تخصصی و … را از طریق اینترنت دانلود می‌کنید، پیشنهاد وب‌سایت یاس دانلود این است که حتما یک نسخه از نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (دانلود IDM) را بر روی سیستم خود نصب کنید. لازم به ذکر است که شما عزیزان همواره می‌توانید تازه‌ترین نسخه از نرم افزار Internet Download Manager را به همراه کرک فعال‌ساز از ادامه همین مطلب دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی WW2 Bunker Simulator Origins برای PC

دانلود بازی WW2 Bunker Simulator برای PC

 

دانلود بازی WW2 Bunker Simulator برای کامپیوتر

| بازی جنگ جهانی دوم: شبیه‌ساز پناهگاه |

| نسخه TENOKE |

 

بروزرسانی در تاریخ 1403/02/03: نسخه جدید WW2 Bunker Simulator Origins-TENOKE به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

WW2 Bunker Simulator Origins بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ورزشی و مسابقه‌ای می باشد که در سال 2022 توسط .Art Games Studio S.A ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده کرده‌ایم، عنوانی است که در حال و هوای جنگ جهانی دوم به تصویر می‌کشد. این بازی، شما را به عنوان یک سرباز آمریکایی به میادین جنگ جهانی دوم می‌برد که پناهگاه نرماندی را تسخیر کرده‌اید. وظیفه شما در بازی این است که به هر قیمتی که شده از این پناهگاه دفاع کرده و در این شرایط پرچالش، جان سالم به در برده و ماموریت‌ها را کامل کنید.

شما سربازی از لشکر 101 هوابرد هستید. سربازان این لشکر سخت جنگیدند و برخی از آن‌ها جان باختند؛ ولی دستورات را دنبال کردند. همراهان شما، پناهگاه نرماندی را تسخیر کرده و اکنون شما باید از آن دفاع کنید. سربازان، مثل همه‌ی ما انسان هستند و در طول جنگ به استراحت و غذا احتیاجح دارند تا بتوانند انرژی خود را بازیابند. دشمن منتظر آماده شدن شما نمی‌ماند. روز کوتاه و کارهای زیادی در انتظار شماست و باید مقادیر زیادی غذا آماده کنید. آسمان پر از آسمان‌های دشمن است و باید تلاش کنید که تدارکات لازم را به هر قیمت پیدا کنید. ماموریت‌ها را به دقت انجام دهید و از مسلسل، اسلحه ضدهوایی و … به خوبی استفاده کنید و دشمن را به عقب برانید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی WW2 Bunker Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Audacity 3.5.0 Win/Mac/Portable – برنامه ضبط و ویرایش حرفه ای فایل های صوتی

دانلود Audacity 2.0.5 - برنامه ضبط و ویرایش حرفه ای فایل های صوتی

 

دانلود Audacity

نرم افزار رایگان ضبط و ویرایش حرفه ای فایل های صوتی

 

Audacity 3.5.0 Win/Mac/Portable ابزار رایگان و قدرتمندی در زمینه ویرایش و صبط فایل های صوتی میباشد که در نسخه های مختلف ویندوز اجرا می شود. رابط کاربری این برنامه بسیار آسان بوده و قابل استفاده برای همگان می باشد به طوری که اگر کار کردن با برنامه های حرفه ای شناخته شده در این زمینه برایتان دشوار است, این برنامه بهترین انتخاب شما خواهد بود.
با برنامه Audacity می توانید خیلی راحت به ضبط ساده و پخش آن در ویندوز, تبدیل فرمت های ویدئویی و دیجیتالی بپردازید. قابلیت ویرایش فرمت های صوتی محبوبی از جمله MP3, MP2, FLAC, AIFF, WAV و… از ویژگی بارز این برنامه است. اگر می خواهید خیلی ساده به برش و کپی و اتصال چند فایل صوتی به همدیگر و تبدیل آنها به فرمت های قابل پخش با بهترین کیفیت در گوشی همراهتان بپردازید این برنامه را امتحان کنید چرا که با بالاترین سرعت این کار را برایتان انجام خواهد داد. هم اکنون می توانید برنامه Audcity را به طور رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 125.0.2 Final x86/x64 + Farsi + Portable Win/Mac/Linux

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 57.0 Final x86/x64 + Farsi + Portable

 

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox

| + نسخه فارسی + Portable |

 

Mozilla Firefox 125.0.2 Final x86/x64 + Farsi + Portable + Win/Mac/Linux مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این مرورگر وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است. مرورگر فایرفاکس توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد. موزیلا فایرفاکس، در سال‌های اخیر با ارائه بروزرسانی‌های مداوم و منظم، توجه طیف وسیعی از کاربران را در انواع پلت‌فرم‌ها متوجه خود ساخته است. در حال حاضر، این مرورگر اینترنتی برای انواع سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس، iOS، مک و حتی اندروید در دسترس است که می‌توانید آن را بر روی تمامی دستگاه‌های خود نصب کنید.  امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما از ویژگی های برتر نرم افزار است. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر Mozilla Firefox افزوده است.

در سال‌های اخیر، کمپانی موزیلا نسخه‌های مختلفی از این سیستم‌عامل را عرضه کرده و هربار کاربران را با مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید غافل‌گیر کرده است. خود را برای یک نسخه کاملا جدید و آپدیت شده از موزیلا فایرفاکس آماده کنید! نسخه جدید ین مرورگر اینترنتی، با سرعت بسیار بیشتری نسبت به قبل صفحات را بارگذاری می‌کند! به گفته سازندگان، سرعت بارگذاری صفحات اینترنتی در مقایسه با نسخه‌های 6 ماه قبل، تقریبا 2 برابر گشته و همین امر به عنوان یکی از ویژگی‌های قابل توجه در مورد ورژن جدید این مرورگر اینترنتی به شمار می‌رود. رابط کاربری مرورگر موزیلا فایرفاکس، بسیار زیبا و کاربرپسند طراحی شده و قلب تپنده این مرورگر، تا حد بسیاری بهینه‌سازی شده تا صفحات اینترنتی را با سرعت بسیار بالاتری بارگذاری کند. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن و جدیدترین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود ISO Workshop Pro 12.8.0 + Portable – نرم افزار مدیریت و ویرایش فایل های ISO

دانلود ISO Workshop 6.1 + Portable - نرم افزار مدیریت و ویرایش فایل های ISO

 

دانلود ISO Workshop

ویرایش و کار با فایل های ISO

 

ISO Workshop Pro 12.8.0 + Portable ، یک ابزار قدرتمند و بسیار ساده برای ویرایش و مدیریت فایل های ایمیج ISO می باشد.همانطور که می دانید ISO یک فرمت محبوب و مشهور در امر ایمیج گیری و رایت انواع دی وی دی ها می باشد.با استفاده از نرم افزار ISO Workshop شما می توانید فایل ها و فولدر هایی را که خودتان ساخته اید را به فرمت ISO در باوردید تا بتوانید به راحتی در اختیار دیگران قرار دهید، می توانید فایل های ISO خود را ویرایش نمایید.

همچنین می توانید دیگر فایل های ایمیج که با فرمت های دیگری جز ISO هستند را با استفاده از این نرم افزار به ایزو تبدیل کنید. و در آخر از دی وی دی ها و سی دی ها بک آپ با این فرمت گرفته و سپس آن را رایت نمایید.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از وب سایت یاس دانلود دریافت نموده و لذت ببرید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود