دانلود کتاب 51 پروژه میکروکنترلر – Microcontroller 51 Based Projects, 2nd Edition

دانلود کتاب 51 پروژه میکروکنترلر - Microcontroller 51 Based Projects, 2nd Edition

 

دانلود کتاب 51 پروژه میکروکنترلر

| Microcontroller 51 Based Projects, 2nd Edition |

 

دانلود کتاب 51 پروژه میکروکنترلر نام کتاب الکترونیکی جدیدی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود تصمیم داریم آن را خدمت شما بازدیدکنندگان محترم ارائه کنیم. میکروکنترلرها مدارهای مجتمع کوچکی هستند که از اجزای مختلفی از قبیل پردازنده، حافظه، ورودی و خروجی آنالوگ/دیجیتال تشکیل شده است. میکروکنترلرها با استفاده از این ریزپردانزده می‌توانند عملیات محاسبه و منطق را انجام دهند. این دسته از قطعات الکترونیکی در انواع مختلفی از مدارهای الکترونیکی امروزی کاربرد دارند و به عنوان یکی از مباحث اصلی دانشجویان رشته الکترونیک در نظر گرفته می‌شود. از این جهت تصمیم گرفته‌ایم شما عزیزان را با یکی از کامل‌ترین منابع شناخته شده برای پروژه‌های عملی میکروکنترلرها آشنا کنیم.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، کتاب الکترونیکی جدیدی را برای شما آماده کرده‌ایم که حاوی 51 پروژه آماده میکروکنترلر است. اگر شما هم به دنبال منعی برای آزمایش و آشنایی بیشتر با میکروکنترلرها هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این کتاب جدید را با مجموعه پروژه‌های ارزشمند آن از دست ندهید. پیشنهاد میکنیم کتاب 51 پروژه میکروکنترلر (ویرایش دوم) را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت کرده تا با کاربردهای مختلف میکروکنترلرها در مدارها و بردهای الکترونیکی آشنایی بیشتری پیدا کنید.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 164 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR