دانلود LDPlayer 9.0.67.1 / 4.0.83 – شبیه‌ساز سیستم عامل اندروید بر روی ویندوز

دانلود LDPlayer 3.66 - شبیه‌ساز سیستم عامل اندروید بر روی ویندوز

 

دانلود LDPlayer

| شبیه‌ساز سیستم عامل اندروید بر روی ویندوز |

| اندروید 5.1 / 7.1 |

 

LDPlayer 9.0.67.1 / 4.0.83 نام یک پروژه کاملا رایگان و جدید به منظور شبیه‌سازی سیستم‌عامل اندروید بر روی ویندوز است. در ابتدای عرضه نخستین گوشی‌های موبایل مجهز به سیستم عامل اندروید، هیچ‌کسی تصور نمی‌کرد که آینده‌‌ی درخشانی همچون امروز انتظار این سیستم‌عامل را بکشد. در حال حاضر که این مطلب در حال نگارش است، مجموعا 10 نسخه مختلف از سیستم‌عامل اندروید با عناوین مختلف از سوی کمپانی گوگل انتشار یافته که متناسب با سیاست شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه، این آپدیت‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. زمانی بود که به طور قطع بر یقین، پرکاربردترین سیستم عامل دنیا را می‌شد “ویندوز” نامید؛ اما امروز باید واقعیت جدیدی را پذیرفت و آن‌هم اینکه “اندروید” همان سیستم‌عاملی است که از ابتدای روز تا آخر شب با آن سر و کار داریم. سادگی دسترسی این سیستم‌عامل و در اختیار داشتن حجم قابل توجهی از بازار تلفن‌های هوشمند، اندروید را به یک سیستم‌عامل محبوب و فوق‌العاده در دنیا بدل کرده است. با این تفاسیر، عده‌ای از کاربران نسبت به تجربه این سیستم‌عامل در کامپیوتر نیز علاقه نشان داده و دوست دارند که اندروید را به طور تمام و کمال در کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ خود به همراه داشته باشند. به کمک نرم افزارهای متعددی که در دسته شبیه‌ساز اندروید در اختیارتان قرار گرفته، این نیاز به طور کامل پوشش داده شده است و از قضا در این مطلب هم به معرفی یکی دیگر از تازه‌ترین شبیه‌سازها در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

ال‌دی پلیر، تازه‌ترین شبیه‌ساز اندروید موجود در بازار است. این نرم افزار رایگان، تجربه‌ای روان و سریع از سیستم‌عامل اندروید را در قالب یک پنجره شبیه‌سازی شده در ویندوز برای شما به ارمغان می‌آورد. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند یک نسخه از سیستم‌عامل اندروید را به طور واقعی در دسکتاپ رایانه خود شبیه‌سازی کند و مشابه با یک گوشی موبایل یا تبلت از آن انتظار داشته باشد. محیط شبیه‌سازی شده توسط ال‌دی پلیر، همانند یک دستگاه واقعی از تمامی امکانات رسمی اندروید پشتیبانی می‌کند و جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نصب اپلیکیشن‌های کاربردی نظیر اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ و حتی امکان اجرای هزاران بازی محبوب با کیفیت گرافیکی بسیار عالی اشاره کرد. اگر شما نیز می‌خواهید که فایل نصبی اپلیکیشن اندروید مورد نظر خود را بر روی کامپیوتر نصب کرده و از امکانات آن همانند یک برنامه کامپیوتری بهره ببرید، پیشنهاد می‌کنیم شبیه‌ساز جذاب ال‌دی پلیر را نصب کرده و از محیط شبیه‌سازی شده اندروید در ویندوز نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار LDPlayer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار LDPlayer :

– امکان نصب آسان و سریع APKها تنها با عمل Drag & Drop به محیط شبیه‌ساز

– امکان تجربه لذت‌بخش و سریع از محیط سیستم‌عامل اندروید (مبتنی بر اندروید 5.1.1)

– دارا بودن امکان نصب سریع و آسان

– انجام وظیفه عالی درست مشابه با یک دستگاه اندرویدی واقعی

– بهینه‌سازی شده برای اجرای بازی‌های گرافیکی اندروید

– دارا بودن محیط گرافیکی بسیار زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LDPlayer.cover1  300x172 - دانلود LDPlayer 9.0.67.1 / 4.0.83 - شبیه‌ساز سیستم عامل اندروید بر روی ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 633/485/320 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR