دانلود بازی NASCAR Heat Mobile 3.1.5 – اتومبیل رانی ناسکار برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی NASCAR Heat Mobile 1.1.4 - اتومبیل رانی ناسکار برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی NASCAR Heat Mobile برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی ناسکار برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

NASCAR Heat Mobile 3.1.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مسابقه‌ای از استودیوی بازی سازی 704Games است. اگر شما نیز از علاقمندان و دنبال‌کنندگان سری بازی‌های اتومبیل‌رانی ناسکار هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این بار خودتان به رقابت با حریفان سرسخت و باتجربه پرداخته و برای کسب مقام‌های قهرمانی با آنان به رقابت بپردازید. سری مسابقات اتومبیل‌رانی ناسکار، یکی از محبوب‌ترین رقابت‌های رالی و اتومبیل‌رانی در ایالات متحده و همچنین کشورهای کانادا و مکزیک است که طرفداران بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب کرده است. در این رقابت‌ها، خبری از اتومبیل‌های لوکس و مدرن نیست؛ به جای آن شما می‌بایست با استفاده از خودروها استوک و کارکرده، به رقابت با حریفانی از جنس خود بروید.

آیا دوست دارید که لقب هیولای بعدی رقابت‌های ناسکار در کسب مقام‌های قهرمانی، به شما اختصاص داشته باشد؟ در این بازی، شما می‌توانید در صندلی بهترین راننده‌های اتومبیل‌رانی ناسکار تکیه بزنید و در تعداد 23 مسیر رسمی این مسابقات، مهارت‌های رانندگی خود را به اجرا بگذارید.  هم اکنون می توانید بازی NASCAR Heat Mobile را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

NASCAR Heat Mobile1 150x84 - دانلود بازی NASCAR Heat Mobile 3.1.5 - اتومبیل رانی ناسکار برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت NASCAR Heat Mobile2 150x84 - دانلود بازی NASCAR Heat Mobile 3.1.5 - اتومبیل رانی ناسکار برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت NASCAR Heat Mobile3 150x84 - دانلود بازی NASCAR Heat Mobile 3.1.5 - اتومبیل رانی ناسکار برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت NASCAR Heat Mobile4 150x84 - دانلود بازی NASCAR Heat Mobile 3.1.5 - اتومبیل رانی ناسکار برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 20 + 1100 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR