دانلود بازی Ancient Battle Rome 1.0 – نبرد روم باستان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Ancient Battle Rome 1.0 - نبرد روم باستان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Ancient Battle Rome برای اندروید

| بازی نبرد روم باستان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

Ancient Battle Rome 1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی HexWar Games Ltd است. با معرفی بازی نبرد روم باستان، قصد داریم شما را به حال و هوای دوران باستانی روم بازگردانیم. جایی که شما می‌بایست با تجهیزات و ابزارهای باستانی، به توسعه اراضی و مدیریت سرزمین خود مشغول شده و نبردها را به کمک استراتژی منحصر به فرد خود هدایت کنید. در طول این نبردها، شما با نیروهایی افسانه‌ای از تاریخ روم باستان سر و کار دارید که از جمله آنان می‌توان به سواره نظام‌ها، کمانداران، شمشیرزن‌ها و بسیاری دیگر اشاره کرد.

این بازی اندرویدی با رعایت تمامی جنبه‌های تاریخی در دوران نبردهای روم باستان، شما را با چشم‌اندازها و ویژگی‌های بسیاری از این دوران آشنا می‌سازد.  هم اکنون می توانید بازی Ancient Battle Rome را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Ancient Battle Rome :

– محیط گرافیکی با وضوح بسیار بالای HD

– دارا بودن 7 ماموریت آموزشی

– قابلیت نقش‌آفرینی در قالب نیروهای روم و یا گال

– قابلیت آنالیز دقیق نبردها

– دارا بودن چندین ساعت گیم‌پلی سرگرم‌کننده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ancient Battle Rome1 150x84 - دانلود بازی Ancient Battle Rome 1.0 - نبرد روم باستان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Ancient Battle Rome2 150x84 - دانلود بازی Ancient Battle Rome 1.0 - نبرد روم باستان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Ancient Battle Rome3 150x84 - دانلود بازی Ancient Battle Rome 1.0 - نبرد روم باستان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Ancient Battle Rome4 150x84 - دانلود بازی Ancient Battle Rome 1.0 - نبرد روم باستان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 10 + 785 + 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR