دانلود PC Win Booster Free 10.6.9.501 – ابزار ترمیم و بهینه‌سازی سیستم

دانلود PC Win Booster Free 10.6.9.501 - ابزار ترمیم و بهینه‌سازی سیستم

 

دانلود PC Win Booster Free

| ابزار ترمیم و بهینه‌سازی سیستم |

 

PC Win Booster Free 10.6.9.501 نام نرم افزاری جدید و بهینه‌ساز است که به کمک آن می‌توانید از هدر رفتن فضای هارد دیسک جلوگیری به عمل آورده و بهره‌وری سیستم خود را تا حد قابل ملاحظه‌ای بهبود بخشید. بسیاری از کاربران بعد از مدتی کار با کامپیوتر متوجه افت سرعت محسوس، هنگ‌های آزار دهنده، بهره‌وری کم اپلیکیشن‌ها و … می‌شوند. در این مواقع، اکثرا نصب مجدد ویندوز را به عنوان راهکاری جهت رهایی از این مشکلات قلمداد می‌کنیم. ولی واقعیت امر این است که مشکلات مذکور را تنها با اعمال شماری از تنظیمات جادویی می‌توان برطرف کرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، می‌تواند با یک اسکن کامل مشکلات موجود در سیستم را شناسایی و با تنظیماتی ساده همه آنان را برطرف نماید.

نرم افزار فعلی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید داده‌های اضافی، اطلاعات بر جای مانده از حذف برنامه‌ها، فایل‌های تکراری و … در سیستم را شناسایی کرده و در صورت تایید نسبت به حذف و آزادسازی فضای هارد دیسک اقدام نمایید. ابزار های مختلفی برای ترمیم ایرادات سیستم عامل و بهبود عملکرد آن در بازار وجود دارند و بدون شک باید این برنماه را در گروه بهترین‌]ا قرار داد. به کمک این برنامه شما می‌توانید بسیاری از اطلاعات موقت مربوط به مرورگرهای اینترنتی، فولدرهای حالی، اطلاعات اضافی، شرتکات‌های بلا استفاده، تولبارهای مزاحم مرورگرها و … را به طور کامل حذف کنید و ضمن آزادسازی فضای هارد دیسک، عملکرد سیستم خود را نیز بهبود بخشید.هم اکنون می توانید نرم افزار ServerSentinel را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PC Win Booster Free :

– امکان پاک‌سازی فایل‌های بلا استفاده از سیستم

– توانایی حذف اطلاعات تکراری، شناسایی فایل‌های موقت، پاک کردن اطلاعات مرورگرها و …

– دارا بودن قابلیت مدیریت نرم افزارها و حذف کامل آنان از سیستم

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PC Win Booster Free.cover1  300x214 - دانلود PC Win Booster Free 10.6.9.501 - ابزار ترمیم و بهینه‌سازی سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR