دانلود بازی Ninja Tobu 1.6.1 – پرش نینجا برای اندروید

دانلود بازی Ninja Tobu 1.3.2 - پرش نینجا برای اندروید

 

دانلود بازی Ninja Tobu برای اندروید

| بازی پرش نینجا برای اندروید |

 

Ninja Tobu 1.6.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی CerebralFix است. در بازی پرش نینجا، سرعت عمل و دقت از نکات کلیدی موفقیت هستند! در این بازی اندرویدی، شما در قالب یک نینجای دوست‌داشتنی نقش‌آفرینی می‌کنید که توانایی‌های منحصر به فردی دارد! او قادر است از در و دیوار بالا برود و تمامی دشمنان پیش روی خود را نیز در مسیر نابود کند. همچنان‌که شما نینجا را در طول مسیرهای مختلف هدایت می‌کنید، گیم‌پلی بازی پلت‌فرم‌ها و دشمنان متعددی را در پیش روی شما قرار می‌دهد تا با غلبه بر آنان، صلاحیت خود را برای یک نینجای خبره به اثبات برسانید.

در این باز، شما می‌توانید با پرش بر بالای سر دشمنان، حرکات نینجای خود را به صورت حرفه‌ای بر روی آنان اجرا کرده و همواره در پی کسب امتیازهای بیشتر باشید. شما می‌توانید همچون یک نینجای پرنده، مسیرها را طی کرده و هر دشمنی را که در پیش روی خود دیدید، قطعه قطعه کنید! هم اکنون می توانید بازی Ninja Tobu را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ninja Tobu1 94x150 - دانلود بازی Ninja Tobu 1.6.1 - پرش نینجا برای اندروید Ninja Tobu2 84x150 - دانلود بازی Ninja Tobu 1.6.1 - پرش نینجا برای اندروید Ninja Tobu3 84x150 - دانلود بازی Ninja Tobu 1.6.1 - پرش نینجا برای اندروید Ninja Tobu4 84x150 - دانلود بازی Ninja Tobu 1.6.1 - پرش نینجا برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR