دانلود eSoftTools PDF Password Remover 1.0 – حذف پسورد فایل های PDF

دانلود eSoftTools PDF Password Remover 1.0 - حذف پسورد فایل های PDF

 

دانلود eSoftTools PDF Password Remover

| نرم افزار حذف پسورد فایل های PDF |

 

eSoftTools PDF Password Remover 1.0 نام یک نرم افزار مفید و کم حجم، به منظور آزادسازی انواع اسناد PDF از پارامترها و محدودیت های نرم افزاری است. اگر شما نیز یک فایل PDF رمزگذاری شده دارید و می خواهید که رمز آن را از بین ببرید، ما به شما نرم افزار ساده و بسیار آسانی را پیشنهاد می کنیم. معمولاً رمزگذاری بر روی فایل های PDF، به منظور محافظت از محتوای آنان انجام می گیرد، اما در برخی مواقع، این رمزها موجب بروز مشکل در اجرا و استفاده از محتوای سند می شود، به کمک نرم افزاری که برایتان در نظر گرفته ایم، شما می توانید با حذف پسورد فایل های PDF، از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کنید.

در بسیاری از موارد، رمزهایی که بر روی فایل های PDF قرار می گیرند، به منظور جلوگیری از کپی برداری محتوا و یا امکان ویرایش آنان هستند. اما ما می توانیم این مژده را به شما بدهیم که شما می توانید با حذف کردن رمزها از فایل های PDF، امکان ویرایش و یا اعمال تغییر بر روی اسناد رو مجدداً امکان پذیر سازید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار eSoftTools PDF Password Remover را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار eSoftTools PDF Password Remover :

– تضمین کامل برای موفقیت در حذف رمزها

– نسخه قابل حمل و امکان اجرا در فلش مموری و انواع سیستم های کامپیوتری

– از بین بردن رمزهای ایجاد شده توسط انواع نرم افزارها

– رفع محدودیت فایل های PDF

– فعال سازی امکان ایجاد تغییر و یا ویرایش فایل ها بعد از حذف پسورد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.84 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR