دانلود بازی Acorn Tilewalker 0.7.31B – ماجراجویی میوه بلوط برای اندروید

دانلود بازی Acorn Tilewalker 0.7.31B - ماجراجویی میوه بلوط برای اندروید

 

دانلود بازی Acorn Tilewalker برای اندروید

| بازی ماجراجویی میوه بلوط برای اندروید |

 

Acorn Tilewalker 0.7.31B نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی Thomas Pronold است. شاید برایتان عجیب باشد که میوه درخت بلوط بتواند بر روی دو پای خود بایستد! ولی در این بازی اندرویدی، کاراکتر قهرمان ما صرفا یک میوه بلوط است! طراحی این قهرمان داستانی به گونه‌ای انجام گرفته که تمامی پلیرها در همان نگاه اول عاشق او می‌شوند! کاراکتری آرام و دوست‌داشتنی که در یک محیط ناشناخته و خطرناک قرار گرفته است. او درست نمی‌داند که چرا و چگونه به این مکان آورده شده؛ همین موضوع او را در وهله اول بسیار مضطرب می‌کند.

با گذشت اندکی زمان، او تصمیم می‌گیرد که برای نجات جانش دست به کار شده و ماجراجویی خود را آغاز کند. این بازی مراحل مختلفی را در پیش روی پلیر قرار می‌دهد که باید در کدام از آن‌ها، برای نجات جان میوه بلوط تلاش کند. قهرمان داستانی این بازی، در هریک از مراحل با معماهای پیچیده‌ای سر و کار دارد که تنها با دقت و مهارت فراوان می‌توان آن‌ها را پشت سر گذاشت. هم اکنون می توانید بازی Acorn Tilewalker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Worms 3 :

– طراحی گرافیکی بسیار عالی

– گیم‌پلی اعتیادآور و بسیار جذاب

– صداپردازی عالی

– دارا بودن ده‌ها مرحله مختلف

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Acorn Tilewalker1 150x94 - دانلود بازی Acorn Tilewalker 0.7.31B - ماجراجویی میوه بلوط برای اندروید Acorn Tilewalker2 150x94 - دانلود بازی Acorn Tilewalker 0.7.31B - ماجراجویی میوه بلوط برای اندروید Acorn Tilewalker3 150x94 - دانلود بازی Acorn Tilewalker 0.7.31B - ماجراجویی میوه بلوط برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 68 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR