دانلود WidsMob Panorama 2.1.0.122 – نرم افزار ساخت تصاویر پانوراما

دانلود WidsMob Panorama 2.1.0.122 - نرم افزار ساخت تصاویر پانوراما

 

دانلود WidsMob Panorama

| نرم افزار ساخت تصاویر پانوراما |

 

WidsMob Panorama 2.1.0.122 نام یک ابزار جدید و حرفه‌ای به منظور ساخت تصاویر پانوراما به شکل خودکار است. این برنامه با قابلیت‌هایی که دارد، این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید با مجموعه عکس‌های خود و از طریق ادغام آن‌ها به همدیگر، تصاویر پانوراما بسازید. این برنامه قادر است تصاویر در اندازه‌ی کوچک و معمولی شما را در کنار همدیگر قرار داده و یک نتیجه‌ی بسیار جذاب و حرفه ای را تحویل دهد. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید صدها و یا هزاران تصویر مختلف را در کنار هم قرار داده و تصویری پانوراما در حد چند میلیارد پیکسلی بسازید؛ تصاویری که بتوان آن‌ها را در اندازه‌هایی بسیار بزرگ نیز چاپ کرد.

این نرم افزار ضمن پشتیبانی کامل از فرمت‌های گرافیکی رایج مثل JPG, PNG, BMP, TIFF, RAW و…، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید پانوراماهای دلخواه خود را به سرعت و سادگی ایجاد کنید. همانطور که می‌دانید، تصاویر پانوراما به آن‌دسته از تصاویر دیجیتالی گفته می‌شود که از طریق چسباندن تعداد زیادی تصویر جهت تشکیل یک عکس بزرگ (که بعضا به تصاویر 360 درجه نیز اطلاق می‌شوند) گفته می‌شود. اگر که شما نیز به دنبال روشی برای چسباندن تصاویر خود به همدیگر و ساخت عکس‌های پانوراما به شکل خودکار هستید، پیشنهاد می‌کنیم همه کار را به این ابزار بسپارید تا شاهد یک نتیجه‌ی چشم‌گیر و بسیار جذاب باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار WidsMob Panorama را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WidsMob Panorama :

– امکان ساخت تصاویر پانوراما در اندازه‌هایی بسیار بزرگ

– قابلیت ساخت پانوراما از طریق چسباندن عکس‌ها به همدیگر

– مناسب برای ساخت عکس‌هایی جهت چاپ در اندازه‌های بزرگ

– پشتیبانی از فرمت‌های مختلف گرافیکی مثل JPG, PNG, TIFF, BMP, RAW, HDR و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WidsMob Panorama.cover1  300x165 - دانلود WidsMob Panorama 2.1.0.122 - نرم افزار ساخت تصاویر پانوراما WidsMob Panorama.cover2  300x165 - دانلود WidsMob Panorama 2.1.0.122 - نرم افزار ساخت تصاویر پانوراما

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 41 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR