دانلود بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme 1.0.24 – ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme 1.0.24 - ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme برای اندروید

| بازی ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

RACE: Rocket Arena Car Extreme 1.0.24 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی SMOKOKO LTD است. اگر از علاقه‌مندان به تجربه اتومبیل‌رانی با چاشنی نبرد هستید، این بازی جذاب اندرویدی می‌تواند یک گزینه ایده‌آل در این زمینه برای شما باشد. در این بازی شما با خودروهای آفرود به رانندگی و رویارویی با حریفان خواهید پرداخت. با جمع‌آوری توربو و ارتقای وسیله نقلیه انتخابی خود می‌توانید به شتاب و سرعت بالاتری برسید و حریفان را پشت سر بگذارید. سبک رقابت و مسابقه در دستان شماست و با قاعده و قانون دلخواه خود می‌توانید تجربه دریفت، درگ، ماشین جنگی و هر نوع دیگری از رقابت را داشته باشید.

غرش موتور اتومبیل‌ها، بوی تایرها و شبیه‌سازی واقع‌گرایانه آسیب و تصادفات جاده‌ای از عمده خصوصیات این بازی هستند. در این بازی شما رقابتی حماسی را با اتومبیل‌های آفرود و با چرخ‌هایی غول‌پیکر تجربه خواهید کرد. چرخه روز و شب این بازی، حال و هوای جذاب و واقع‌گرایانه‌ای به آن بخشیده و گرافیک واقع‌گرایانه آن نیز در نوع خود بی‌نظیر است.  هم اکنون می توانید بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme :

– امکان تجربه رقابت‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز در مکان‌های مختلف

– امکان شرکت در رقابت‌هایی سه‌بعدی با سرعت تماشایی خودروها

– توانایی رقابت در مکان‌های مختلف نبرد

– امکان شخصی‌سازی خودروها و افزودن امکانات منحصر به فرد جنگی به آن‌ها

– امکان بازی در چهار حالت مختلف

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

RACE Rocket Arena Car Extreme1 150x84 - دانلود بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme 1.0.24 - ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت RACE Rocket Arena Car Extreme2 150x84 - دانلود بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme 1.0.24 - ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت RACE Rocket Arena Car Extreme3 150x84 - دانلود بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme 1.0.24 - ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت RACE Rocket Arena Car Extreme4 150x84 - دانلود بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme 1.0.24 - ماشین جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 80 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR